- Katılım
- 21 Eyl 2006
- Mesajlar
- 194
hala değiştirmedin mi yoksa. :cyclopsan
Oooo biz boş mu konuşuyoruz hocam burda teessüf ederim yani
Oooo biz boş mu konuşuyoruz hocam burda teessüf ederim yani
bence motoru değiştir
cırkı neki yaw?
Şimdi seninde önerine bak yani arkadaş nasıl değiştirecek siteyi daha granajı değiştirmemiş :queen: :queen: :queen: