şu resimdeki far modifiyesini nasıl yapabilirim???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp_tunay hep senin başının altından çıktı bu geyik:queen:
ankaraya gelince görüşmek üzere..
anatoliada toplanıp hep beraber ankara mt olarak grenajı değiştirmeye gideriz artık :cat:

Gel bekleriz. herzaman ne demek....:rendeer: :rendeer:
Ama granajı değiştirmessen hiç uğrama.

Değişmesi lazım acil olarak........:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
senin resimdeki, otomobillere yapıldığı gibi filmlerle oynama. farın üzeri film kaplanarak yapılmış.

diğer arkadaşların eklediği çift farlar gitti gidiyor da satılıyordu bir ara.

bence sen bu siteyi değiştir. cırkı çıkmış.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
senin resimdeki, otomobillere yapıldığı gibi filmlerle oynama. farın üzeri film kaplanarak yapılmış.

diğer arkadaşların eklediği çift farlar gitti gidiyor da satılıyordu bir ara.

bence sen bu siteyi değiştir. cırkı çıkmış.

harbimi yaa :)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
senin resimdeki, otomobillere yapıldığı gibi filmlerle oynama. farın üzeri film kaplanarak yapılmış.

diğer arkadaşların eklediği çift farlar gitti gidiyor da satılıyordu bir ara.

bence sen bu siteyi değiştir. cırkı çıkmış.

cırkı neki yaw?

Şimdi seninde önerine bak yani arkadaş nasıl değiştirecek siteyi daha granajı değiştirmemiş :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
Herkes grenejı değiştir diyor ben uyayım grenajı değiştir kardeş sen
NOt:Koptum valla
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bak hala değiştirmemiş.........

O GRANAJ DEĞİŞECEK Başka yolu yok ..................:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
dostum gel soyle bilgi veriyim sana o cift mercek farlarda H1 ampul var. Her biri buyutec seklindeki farlardir. O model fari olan bir firma bul ornegin peugot yada her hangi bir cin li. Iki fari satin al , sonra fiber glass calisan tamponculara git onlar sana kalip cikarip bunu motorun grenaji haline getirecekler ve farklari tutacak bir bolumde yapacaklardir. Daha sonra o yapilan parcayi boyatacaksin ve elektrikci sana farlarini baglayacak. Olay bu maliyet konusunda fikir ver desen cok zorlanirim ama 300 ytl gibi bir rakkam sana neye kalkistigin konusunda yardimci olacaktir. Olayi 1 haftada yaparsin.Umarim acikliyici olmusumdur. Daha fazla sorun olursa Ozelden mesaj at
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
grenaj mühim konu...bence komple değişmesi lazım...imza toplayalım grenaj değişsin
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
dostum gel soyle bilgi veriyim sana o cift mercek farlarda H1 ampul var. Her biri buyutec seklindeki farlardir. O model fari olan bir firma bul ornegin peugot yada her hangi bir cin li. Iki fari satin al , sonra fiber glass calisan tamponculara git onlar sana kalip cikarip bunu motorun grenaji haline getirecekler ve farklari tutacak bir bolumde yapacaklardir. Daha sonra o yapilan parcayi boyatacaksin ve elektrikci sana farlarini baglayacak. Olay bu maliyet konusunda fikir ver desen cok zorlanirim ama 300 ytl gibi bir rakkam sana neye kalkistigin konusunda yardimci olacaktir. Olayi 1 haftada yaparsin.Umarim acikliyici olmusumdur. Daha fazla sorun olursa Ozelden mesaj at

saol kardes saka bir yana bu bilgiyi vemen iyi oldu gerçi biraz masraflı ve uğraş olucak ama bi bakalım yinede araştırıyım...

hadi bakalımmhodri meydan grenajı değiştirmiyorum :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eninde sonunda deişmesi lazım granaj ın.........Deiştir sen.....:queen: :queen:
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abıcım grenaj deıştırmessen sorun yaşarsın ilerde. grenajı değiştir orjinal grenajı da koy kenara dursun. GRENAJ DEĞİŞİMİ şart olmuş. eger grenaj değiştiremem dersen motoru sat. o motorun artık grenajı değişmezse hayrını zor gorursun . motor bildiğin BANA YENI GRENAJ TAK diye bagırıyor yavvv
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
olmaz sen grenajı değiştir hem çinli grenajdan kurtulmuş olursun:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
bence artık bu konu değişmeli espirisi kalmadı...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst