Şu ilana bi bakın !!!

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Arkadaşlar izmir/bolçovadan semih aksu adlı kişi benim motorun fotografını kullanarak milleti keklemeye çalışıyor motorunu satmaya çalışıyor cep tel bile vermemiş :farao:::angry2::::angry2::

ilandaki yazısı


süper makina çok temiz acil satılık manita garantisi var 5250 ytl kazası yoktur çok temiz hatta çizik bile yok ilgililer mail atsılar mutlaka bekliyorum en iyi fiyatı verene vericem garantiiii.... fiyatı yazın bekliyorum


linki: http://www.sahibinden.com/super_mak...tisi_var_5250WQQaXQQ5741451WQQpXQQdisplayitem

benim açmış oldugum topicteki fotolar:http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/37903-xenon-far-uygulamasi-gt-250-r.html

buyrun kararı siz verin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şikayette bulundum paşam.

Operatörlerimiz en kısa sürede belirttiğiniz hatalı ilan bildirimini kontrol edecektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam bende o siteye üyeyim..Gerekli hata ilanı yazısını yazdım..
Ayrıca açmış olduğun farla ilgili topicin linkinide delil olarak verdim..
Gereken yapılır ...Merak etme..:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
resim bulamamış eleman bakmış en sağlam makina nerde onu koymuş:)
akıllı tüccar:p
bu arada her fırsatta belirttiğim gibi beyendiğim tek gt250 r ı kullanıyorsun:cat:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
resim bulamamış eleman bakmış en sağlam makina nerde onu koymuş:)
akıllı tüccar:p
bu arada her fırsatta belirttiğim gibi beyendiğim tek gt250 r ı kullanıyorsun:cat:

tşk ederim gökhan hocam

darısı senin başına :rendeer:

hyo degil tabikide :p diledigin motor insallah :cat::cat:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
inşallah düzeltirler kardeş

bu vesile ile xenon çalışmaıda görmüş oldum :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bakmış en güzel motoru bu, bunu koymuş. Ama en azından resimler temsilidr yazsaydı.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Forumlara resim koymanında böyle olumsuz bir yönü var.

1-2 kişiyi yakaladım bizim aracın resimlerini "işte benim arabam" diye eklerken

Ekledikleri yere üye oldum birisini madara ettim tabiri caizse

resim eklerken plakayı silmenin bu gibi bir faydası var(ilandada merak eden arayıp sorsun plakayı)

ama motorda önde plaka olmadığı için durum biraz değişiyor.

Resimlerin düzeltilemeyecek bir yerine bir ibare eklemek lazım aslında

Marten hocam kafanı takma bir sıkıntı olmaz bence
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
:)
Benim motorunda ilanı var sahibinden.comda hemde replicad nicki ile üye olmuşlar telefon numaramı bile vermişler :)
Tanıdık bir arkadaşım şaka yapıyor diye üzerine gitmiyorum ama bazen cidden sıkıcı oluyo telefonu arayıp olur olmaz şeyler söylüyorlar
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa bu senin motorun fotosunu koymuş.. Bi ara arkadaşlık sitesine üye oldumdu motosikletçilerin sitesi sanıp.. Hatunun birini gördüm 19 yaşında motor kullanıyo filan resimlerine bakıyım tanıyomuyum dedim.. Tam resimlere bakıyorum bi de ne göriyim... Benim motor kullanmayı öğrenirken eğitim pistinde çekindiğim fotolar:queen:
4.Levent temin kenarında kapalı bi pist..
Altına da "çok souktu bira almaya giderken" yazmış..
Kızın başlıkta şu: Motorcu olmayanlar yazmasın lütfen ben motorcu sevgili arıyorum :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
:)
Benim motorunda ilanı var sahibinden.comda hemde replicad nicki ile üye olmuşlar telefon numaramı bile vermişler :)
Tanıdık bir arkadaşım şaka yapıyor diye üzerine gitmiyorum ama bazen cidden sıkıcı oluyo telefonu arayıp olur olmaz şeyler söylüyorlar

sen de kasinion a:D burda nicki soyledin, internet adresini verdin; tel no.na gene yonlendirdin:D:D

helal:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst