Şu ceketten bulamaz mıyız, yardım edin abilerim ablalarım

Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
57
11371125_1690792071154212_470112557_n.jpg


bu tarz racer ama vintage yok mu gören duyan???
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bulunur ama siz kaç numara sutyen kullanıyorsunuz? Hani önden ceryan yapmaması bakımından..
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
http://www.motorcycleclassics.com/classic-motorcycle-gear/six-retro-motorcycle-jackets.aspx

İpad'ten linki ancak böyle koyabildim. Ceketin aynısı, markası yazıyor.

http://www.vansonleathers.com/prod-STAR_JACKET-419.aspx?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Sen ceketi boşver böyle hatunu nereden bulucaz onu söyle oraya gidelim :queen:
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
57
Bulunur ama siz kaç numara sutyen kullanıyorsunuz? Hani önden ceryan yapmaması bakımından..

gulmek guldurmek guzel tabi ama ciddi bi konu actım pişkinliğe gerek yok, bilmiyorsanız yorum yapmayin olsun bitsin prim elde etme amaciniza anlam veremedim

ayrica espirinin komik oldugunu dusunmuyorum; neyi anlatiyor espri aciklarsaniz memnun olurum:) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

http://www.motorcycleclassics.com/classic-motorcycle-gear/six-retro-motorcycle-jackets.aspx

İpad'ten linki ancak böyle koyabildim. Ceketin aynısı, markası yazıyor.

http://www.vansonleathers.com/prod-STAR_JACKET-419.aspx?

bende gordum ama aynisi oldugunu anlamamistim simdi fark ettim. Cok tesekkurler
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Güzel kardeşim, ciddi konu açacaksan önce bir nik'ine bak.. sonra beni suçla yaani..
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
57
Güzel kardeşim, ciddi konu açacaksan önce bir nik'ine bak.. sonra beni suçla yaani..

sizi suçlamak degil amacım, forumda sevilen biri oldugunuz mesajiniza verilen cevaplardan belli, o yuzden saygı da duyuyorum

aynı saygiyi sizdende bekliyorum,

nick konusunda evet haklisiniz ama acılan konu iceriginde dalgaya alinacak bi durum yok ( çıplak kadın resmi atsaydim uzerinde motor ceketi olan atilan yorumlarin sebebini anlardim)

Neyse uzatmanin anlami yok, hepimize ön yargisiz bi forum diliyorum, keyifli gunler, keyifli forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst