Güzel kardeşim, ciddi konu açacaksan önce bir nik'ine bak.. sonra beni suçla yaani..
sizi suçlamak degil amacım, forumda sevilen biri oldugunuz mesajiniza verilen cevaplardan belli, o yuzden saygı da duyuyorum
aynı saygiyi sizdende bekliyorum,
nick konusunda evet haklisiniz ama acılan konu iceriginde dalgaya alinacak bi durum yok ( çıplak kadın resmi atsaydim uzerinde motor ceketi olan atilan yorumlarin sebebini anlardim)
Neyse uzatmanin anlami yok, hepimize ön yargisiz bi forum diliyorum, keyifli gunler, keyifli forumlar