şu an kendini nasıl hissediyorsun???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ooo süper valla dokunmayın wtr.ıma çok mutluuu allah gerçeini nasip etsin DEci başına:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya o adamın gölgesiymiş bende kutunun gölgesi sandım :queen:
göz yanılgısı olmuş:queen:
bu alkol gözleri etkiliyo diyolardılardıda inanmıyodum:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
izini kaybettirecek dehliz arıyo şimdi kendileri meşgul etmeyiniz lütfen:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
water lotodan para çıksın sana bunu gerçeğini alcam:queen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
ben yaşıyormuyum ki hissedeyim...yaşayan ölüler ve yaşamayan canlılar
ben hissetmeyeli çok oldu be.. dünyada öyle çok ölü varki seni yaşatmazlar
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
şuan sarhoş olmak için bira içiyorum gelen bi mesaj beni yıktı :(
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bira çok uğraştırır. daha sert bişey iç o zaman. boşuna miden şişmesin:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
rakı daha iyi gibi sanki bana öyle geliyo içtiğimden değil yani esasında öyle yani işte:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
det içmezmiş rakı masasından kurtarıldıın günleri ne çabuk unuttun :):):) okadar çok içmişsin ki kendini bile unutmuşsun bide bana suç atıyorsun:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst