- Katılım
- 22 Şub 2012
- Mesajlar
- 148
- Konu Yazar
- #1
çamurlu zeminde cadde lastigi buz ustunde gibi gidermis)) cok dusuk bir hizla kontrolumu kaybedince 220 kg civari gv650 sol ayagima dustu. sadece o an hissedilebecek bir his bu. aci yok denecek kadar az oluyor boyle ayagin ufalandigini hissediyordsun ama acisiz. sadece bir basinc biraz zonklama. kontrolu saglamak icin motordan uzaklasamadim bilac saniye yalpaladim ve ezip ayagimi uzaklasti motor. sisecegini tahmin ettigimden ayagimin seke seke kenara uzandiktan sonra bitu cikardim ve o sacma ayak seklini gordum. belliki baya kirik vardi.. hastaneye atinca kendimi direk bikac rontgen ve gecici alci oldu. c.tesi diye ortopedi doktorunun gelmesi biraz surdu. kazadan 2 saat sonra gecici alci cikarilip yamuk ayaga el yordamiyla eski sekli verildi ve persembe gunune kadar ( ameliyat gunu ) duracak alciya alindi. parmaklardan cekistirip hamur yogurur gibi kemikleri yerlestirme islemi biraz aciliydi. simdi hastane odasinda ziyaretci kabulu ve sizi bilgilendirme olayiyla ugrasiyorum. 3 saat oldu yani kaza gecireli daha. sansliydim sadece 1-2 ayda toparlayabilecek sekilde yirttim. ve bir sansim daha konyada olmamdi. istanbuldaki hastane tecrubelerini okuyunca tuylerim diken diken oluyordu. burada bir sorunlu hemsire disinda doktorum ve gorevliler seker gibi. birazda benim tatli dilin nimetlerine basvurmamdan belkide. g.tu onlara teslim ediyoz valla yalakaligin biri bin para))
cikarilan dersler ve aktarmak istedigim mesajlar.
1-kimse bilincli bir sekilde kaza yapmaz. yapmak istemez. yani bu meret hepimizin basina gelebilir. bana gelmez. ben ustayim ben aslanim diyenler daha fazla riske sahiptir gerzekliklerinden.
2-kaza aninda korumalarin kiymeti cikar ortaya ve bir okadar onemli konu egitim. 5-10km ile resmen yurume huratinde gecirdigim kazada 2-3 kirik, ameliyat 1-2 ay alci b.k pusur! yuksek suratleri dusunemiyorum! korumalari giymeden marsa basmayin lan! ve okuyun ogrenin aksiliklerden siyrilmak gerektiginde kullanin ada aksilik olusturabilecek durumlara sokmayin kendinizi.
cikarilan dersler ve aktarmak istedigim mesajlar.
1-kimse bilincli bir sekilde kaza yapmaz. yapmak istemez. yani bu meret hepimizin basina gelebilir. bana gelmez. ben ustayim ben aslanim diyenler daha fazla riske sahiptir gerzekliklerinden.
2-kaza aninda korumalarin kiymeti cikar ortaya ve bir okadar onemli konu egitim. 5-10km ile resmen yurume huratinde gecirdigim kazada 2-3 kirik, ameliyat 1-2 ay alci b.k pusur! yuksek suratleri dusunemiyorum! korumalari giymeden marsa basmayin lan! ve okuyun ogrenin aksiliklerden siyrilmak gerektiginde kullanin ada aksilik olusturabilecek durumlara sokmayin kendinizi.