stoppie

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
you tube bunlardan kaynıyoo..

[YT]6sKMpxODCfg[/YT]

[YT]RntZTDeD5ns&feature[/YT]

[YT]_47ZZ4TsClc&feature[/YT]
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
bence parası olan çoğu kişi yapar...
Parası olmayan insanlarda belki yetenek vardır ama korkar motor parçalanır diye..Korkarakta bu işler yapılmaz..
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
örnek veriyorum bu adam bu siteye üye olursa dicek sadece bi lafımız var 2 tekerin yere basmasın :p tek teker yeterde artar bile :cherry: ama tabii allah korusun sadece espriydi
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet güzel hareketler ama bunları bi yapan o değil daha iyisini ve profesyonelcesini yapan var ama yinede şık hareketler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıskanmasın kimse:p adam yapıyo işte karrrrdeeşimm yaaaa:p üniversitenin kapısından böyle girsem havam 1500 olur yhaa:mrgreen: kurduğum hayale baq:p
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
oRjinaL HaLiyLe YapıLamayan ŞeyLer miLimetriq HesapLamaLarLa aMordüSörLerinden ßaLataSına kadar Şiqe YapıLıyor aMa n'LurSa oLsun HeLaL oLsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel hareketler ama bu video daha güzel



[YT]S-ppGiwc0wQ[/YT]

stunt vidyosu koysaydın daha iyi olurdu..

motor harika her vitesde teke çıkıyo ama sürücü amele gibin kullanıyo..

ss ciler ne hikmetse hep kapalı kavada biniyo onca ekipman içinde sıcaktan piştilkeri için mi??

ayrıca heriflerde sadece kask var baska ekipman yok..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Videodaki haraketler gayet ehil işi....

Ama ben o haaketlerden çok Z1000'in çiftli egsozlarına bittim valla...
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yorumsuz... .
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Ne var canım bunda çok kolay hareketler bende yaparım :p Adam aşmış gerçektende.Oyuncak gibi kullanıyor motoru :cat:Bu safhaya gelene kadae kim bilir nekadar düşmüştür :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst