- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Heyt bee.. Şahandan dinlemedin hiç sanırsam..
Şuanda amsterdamdan size sesleniyor, içimden akıp giden dörtlüğü sizinle paylaşmak istiyorum..
Camımdaki gey gibisin,
İçimdeki şey gibisin,
Bilmemki ney gibisin,
Sen benimsin gey çiçeğim..
Dinlemediysen youtube dan bul dinle bence
Şuanda amsterdamdan size sesleniyor, içimden akıp giden dörtlüğü sizinle paylaşmak istiyorum..
Camımdaki gey gibisin,
İçimdeki şey gibisin,
Bilmemki ney gibisin,
Sen benimsin gey çiçeğim..
Dinlemediysen youtube dan bul dinle bence