Stoppie sonrası büyük ödül,becerebilene tabi

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Heyt bee.. Şahandan dinlemedin hiç sanırsam..

Şuanda amsterdamdan size sesleniyor, içimden akıp giden dörtlüğü sizinle paylaşmak istiyorum..

Camımdaki gey gibisin,
İçimdeki şey gibisin,
Bilmemki ney gibisin,
Sen benimsin gey çiçeğim..

Dinlemediysen youtube dan bul dinle bence :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heyt bee.. Şahandan dinlemedin hiç sanırsam..

Şuanda amsterdamdan size sesleniyor, içimden akıp giden dörtlüğü sizinle paylaşmak istiyorum..

Camımdaki gey gibisin,
İçimdeki şey gibisin,
Bilmemki ney gibisin,
Sen benimsin gey çiçeğim..

Dinlemediysen youtube dan bul dinle bence :)

süpürgesiz cadı adamı yorma link at..

bu arada bana durumu yanlış aktardığın için kızgınım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende olayı düzgün anlatsaydın durumu izah edip meşhur 4 lüğe öyle başlasaydın..

bundan sonra sana hep süpürgesiz cadı diyecem..

hahahaha hiç kaçarın yok..
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
way adamlara bak ben bisikletin arkayı kaldırmaya çalışıp düşmüşken adam gitmiş arabayla stoppie yapmış helal olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst