- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
bu start stop devreye girdiğinde startı sağlayacak enerjiyi harekete geçirecek dinamiği debriyaja basarak yaparsın...kangooda böyle...debriyaja sık sık basılıncada (özellikle moronlar için geçerli bu durum) değişmesi gerekiyor erken zamanda...anladın mı...alaka varmıymış...
http://www.tnoz.com/otomobillerde-start-stop-ozelligi-ve-tasarruf/
http://www.tnoz.com/otomobillerde-start-stop-ozelligi-ve-tasarruf/