SS ile zehiri saldılar> YBR ile Başladık > gerisi kısmet

Katılım
31 Ağu 2014
Mesajlar
24
Herkese Merhabalar

Arkadaşlarımının Ss motorlarında artçı olarak başaldığım motosiklet merakım, bir demirata benimde sahip olamamla resmen başladı. Bu işin ilk basamağının ve en mantıklısının küçük Cc motor olduğunu belirten otoritelerin bilgisinde Yamaha YBR 125 ESD almış bulunuyorum. 160 km aldığım motorun dikkatli ve kitapçığa uygun olarak (ayrıca tecrübeli sürücülerin bilgisi ile) rodajını tamamlamaya çalışıyorum. (şu anda 500km de)

Son olarak İsmim : Gürkan, Samsunda yaşamakta ve 30 yaşındayım. Herkese kazasız belasız günler dilerim.

Saygılarımla
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hoşgeldin
doğrusunu yapmışsın. basamakları ağır ağır çıkmanı tavsiye ederim
olur da bir noktada kabiliyetlerinin sınırına yaklaştığını hissedersen de tavsiyem orda kalmandır
bunun yanında farklı bir türe de merak salabilirsin; illa ss kullanacaksın diye bir şey yok anlayacağın
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin biraderim.
En doğru kararı vermişsin, SS'a geçiş sürecinde acele etmemeni tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hoşgeldiniz,rodaja dikkat etmeniniz sizin için çok iyi olacak,keyifli sürüşler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst