A administrator Katılım 5 Ara 2005 Mesajlar 0 26 Nis 2010 Konu Yazar #1 Spist adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Salihyet ve Spist aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Spist adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Salihyet ve Spist aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
wert_35 Katılım 6 Eki 2008 Mesajlar 1,218 26 Nis 2010 #2 Nickini değiştirdi diye biliyorum yönetimden rica etmiş değiştirmiş buda linki:cat: http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/75427-yeni-nikim-ile-selamunaleykum.html Şimdi farkettimki değiştirme olayı yokmuş yeni hesap almış:cat: Topic falan açınca değiştirdi sanmışımr: Son düzenleme: 26 Nis 2010
Nickini değiştirdi diye biliyorum yönetimden rica etmiş değiştirmiş buda linki:cat: http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/75427-yeni-nikim-ile-selamunaleykum.html Şimdi farkettimki değiştirme olayı yokmuş yeni hesap almış:cat: Topic falan açınca değiştirdi sanmışımr:
Salihyet Katılım 22 Nis 2010 Mesajlar 140 26 Nis 2010 #3 evet değiştirdim :mrgreen: pm attım, diğer hesaba bir şey olmuştur diye düşünüyorum