Salihyet Katılım 22 Nis 2010 Mesajlar 140 22 Nis 2010 Konu Yazar #1 eski nikim "spist" yeni nik aldım, çünkü her yerde nikim salihyettir.. :rendeer: bilginize..
Salihyet Katılım 22 Nis 2010 Mesajlar 140 22 Nis 2010 Konu Yazar #3 teşekkür ederim, adımı yazdım, adım ahmet değil :mrgreen:
Emrah.ark Katılım 25 Nis 2009 Mesajlar 1,524 Motosikleti Hornet 22 Nis 2010 #4 Hayırlı uğurlu olsun.Fakat 2 nick'in olduysa cezaya hazır ol
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 22 Nis 2010 #6 hoşgeldin tekrar kardeşim
H hatis1 Katılım 23 Nis 2010 Mesajlar 591 25 Nis 2010 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. a.selam abiciğim:cat:
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 25 Nis 2010 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlı olsun