speedfight

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
envai çeşit pejo speedfight parçası aranıyor..
akü muhafaza kapağı, varyatör kayışı, kilometre teli, ön amortisör, arka sepet tutamağı..
gören duyan bilenlerin insaniyet namına buryaa yazmasını rica ediyorum:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yuk cnm
öle bi aviliyeti yok, elinde parça olan varsa alabilirim:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rrrrrr 6 dan sonra ona binilirmi yawww.....:p

Gerçi o da iyi motör.... Ama o da hurdaymış bea.....:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aptiye motor topluyodur bence:silent:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ozmn butun grenajları sokup o alete polyesterden ucuza cbr125 kasası yaptıralım:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olüm dalha geçmeyin motürümle:p
çok fena gidio, teker bilem yapıo kalkışta:)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
bugün kü resimleri koysana olm çalışma esnasındaki inanmıo millet :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Niye kine? Ön tekeride mi yok?.....:queen::queen::queen:

taş gibim taş ::miiz1::

aslında motorun herhangi bişeye ihtiyacıda yok şu an, ama ilerde isteyebilir
ben başlığı açim dedim, elinde olanlar varsa ufak ufak dökülür bizde alır kenara koyarız:wiinkk:

hee alp abi bugün bi er 5 yedim, allah seni inandırsın:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
taş gibim taş ::miiz1::

aslında motorun herhangi bişeye ihtiyacıda yok şu an, ama ilerde isteyebilir
ben başlığı açim dedim, elinde olanlar varsa ufak ufak dökülür bizde alır kenara koyarız:wiinkk:

hee alp abi bugün bi er 5 yedim, allah seni inandırsın:queen::queen:

Dikkat et midene oturmasın..Soda içseydin.....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst