yuk cnm
öle bi aviliyeti yok, elinde parça olan varsa alabilirim:wiinkk:
sebeb :silent:
Aptiye motor topluyodur bence:silent:
olüm dalha geçmeyin motürümle
çok fena gidio, teker bilem yapıo kalkışta![]()
Niye kine? Ön tekeride mi yok?.....:queen::queen::queen:
taş gibim taş ::miiz1::
aslında motorun herhangi bişeye ihtiyacıda yok şu an, ama ilerde isteyebilir
ben başlığı açim dedim, elinde olanlar varsa ufak ufak dökülür bizde alır kenara koyarız:wiinkk:
hee alp abi bugün bi er 5 yedim, allah seni inandırsın:queen::queen:
Apti?....:silent::silent::silent:
Bi tanıdığım vardı ama adı avanak aptimiydi neydi?.... O mu?![]()
hee alp abi bugün bi er 5 yedim, allah seni inandırsın:queen::queen:
olüm dalha geçmeyin motürümle
çok fena gidio, teker bilem yapıo kalkışta![]()
er5'i kullanan hanım tanıdıkmıydı:cherry:
Meteye ver motoru o daha iyi tekteker yapar kanımca.. Ne de olsa senden kilolu. .Eee tekerde kiloya endeksli kalkıyo baksanıza :queen::queen::queen: