Soyadinı Değiştirmek Için Nereye Başvuracağim?

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedenini sormayın yardımcı olursanız teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hey allam ya soyadım arslan
bide neye göre veriyorlar
şentabakoğlu gibi bişi vermesinler
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nüfus idaresine başvurup gerekli işlemler için mahkemeye sevkediliosun sanırım.Ama epey uzun bi hikaye soyad değiştirmek.Çokca teferruatı var.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
musti81' Alıntı:
hey allam ya soyadım arslan
bide neye göre veriyorlar

neden ki arslanlığından şüphen mi var=??=:mrgreen: :mrgreen:
neye göre versinler istersin :p :p
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
hocam arslanı beğenmiyosan kanarya yaptır şöle bide etrafına cıngıllı mıngıllı bişeyler:salut:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bilim isteğe göre ise çokbilen yapcam:)
ne kadar sürer bu iş
teşekkür ettim
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
çook uzun ve zor iş mahkeme sırası bile bilmem kaç ay soora gelir ve gerçekten geçerli bi manzeretin olmalı hakimi kandırabilmen gerek
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
musti biz zaten senin çok bildiğini biliyoz niye soyadını değiştiriyon ki:mrgreen:

şaka bi yana kötü değilmiş soyadın ama yinede sen bilin.

ya da evlen karının soyadını al:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya beğenmemek değil anlaşmazlıklar vs. vs..
önüme set koyuyorlar sürekli vs. neyse
pzt. bi gidem nüfus müdürlüğüne tşk ettim
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili hocam soyadını değiştirmek için ilk önce geçerli bir mazeretin olması lazım.mesela halk arasında dalga geçecek şekilde kötü bir anlayışa neden olması gibi.ilk önce mahkemeye dilekçen ile müracat ediyorsun.ve iki tane şahit istiyorlar senden mahkemeye çıktıktan sonra hakim knaat getirirse mahkeme olumlu karar veriyor.ve 30 gün karar askıda kalıyor.daha sonra mahkeme kararı ile nüfusa başvuruyorsun ve yeni soyadınla nüfüus kağıdını alıyorsun.hayırlı olsun şimdiden yeni soyadın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst