[yt]S5GHnGxFdHE[/yt]
:cat: aha bu da o
kara atlayışına bayıldım ben ya


bi tanesinde de motor onu kara fırlatmayınca kızıyo, motorun ustunden kara atlıyo ya


super eylenmiş,hala gulumsuyorum walla.. motor da saplanıyo

hem guvenli hem eylenceli. fakaaat... ısınmış motoru en az sıfır dereceye saplamak ne kadar mantıklı bilemem?? gerci, bunlar kolay alio motoru da, olsun..