Şov yapıyo....

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
[yt]S5GHnGxFdHE[/yt]
:cat: aha bu da o

kara atlayışına bayıldım ben ya:D:D bi tanesinde de motor onu kara fırlatmayınca kızıyo, motorun ustunden kara atlıyo ya:D:D super eylenmiş,hala gulumsuyorum walla.. motor da saplanıyo:D hem guvenli hem eylenceli. fakaaat... ısınmış motoru en az sıfır dereceye saplamak ne kadar mantıklı bilemem?? gerci, bunlar kolay alio motoru da, olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst