Sorunum Aküde Mi Flaşörde Mi?

Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
7
Motorumu alalı yaklaşık 8 ay oldu ,Ramzey Kalipso 100,her neyse motor ilk 2 ay sorun cıkarmadı ama 2 ay sonra aküde birşeyler oldu marşla çalışmamaya başladı.Gittim sorunumu anlattım adam aküyü şarj etti,böyle bir dene yoksa akü bozuktur değiştiririz dedi.Denedim 1 hafta kullandım akü bitti yine.Gittim söledim yine ruhsat istedi akü istiycekmiş.İstedi Aküyü 6 aydır gelmiyor.Babamın arkadası oldugundan birşeyde yapamıyorum :(

Gelelim sadede : Her neyse sorunum aküde midir,yoksa flaşördemidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen flaşörü sanırım şarj sistemiyle karıştırdın? Eğer akü şarj olduktan sonra 1 hafta sorunsuz kullandıysan aküde sorun yoktur. Motor şarj etmiyor olabilir. Onu bi kontrol ettir.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
7
evet abi tam üstüne bastın.1 hafta tıkır tıkır calısıyodu.simdi sarj etmiyor sanırım.artık dün gece halısahaya gittim ısıklandırmanın olmadıgı yerlerde canımı zor kurtardım :D frene basıyorum zaten az yanan ön ısık ,aküyü stop lambasıyla paylasıyor hiç birşey görünmemeye başlıyor.cok kötü.motorumda baska sorun yok ama adamın yaptıgı cok ayıp.bak ben bile anlamısım sorunu :D
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Konjektoru kontrol ettir. Akun sarj olmuyor ise sorun konjektor.Akuyude servisten istemene gerek yok.Git en yakin sanayiden al. Aku standart bir urundur.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
sorun konjektördedir büyük ihtimalle.konjektörü değiştir derim.:cat:
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
Konjektoru kontrol ettir. Akun sarj olmuyor ise sorun konjektor.Akuyude servisten istemene gerek yok.Git en yakin sanayiden al. Aku standart bir urundur.

evet akünün şarj edip etmediğini çok kolay anlarsın motor çalışrken ışıkları aç ve ışığı izle gaz verdiğinde artıyor ve bıraktığında azalıyorsa şarj ediyordur çok fazla bir eğişim olmayacak ışıkta göüznle anlayabiliyorsun onu eger öyle oluyorsa aküdendir:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
7
evet akünün şarj edip etmediğini çok kolay anlarsın motor çalışrken ışıkları aç ve ışığı izle gaz verdiğinde artıyor ve bıraktığında azalıyorsa şarj ediyordur çok fazla bir eğişim olmayacak ışıkta göüznle anlayabiliyorsun onu eger öyle oluyorsa aküdendir:cat:


evet sanırım dediginiz gibi oluyor,peki garanti kapsamında mı?3 gün calıstırmayıncada bom bos oluyor vites isigi bile yanmiyor.önceden az da olsa isik veriyodu ama artik hic vermiyo.ölüp kalıcam gideyim alayım yeni akü
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
eger morda kaçak yoksa ve ve durduk yere yiyorsa aküdedir eger kaçak varsa aküyü biteren sebep buda olabilir bunu en iyi şekilde aküyü bir değiştir garanti kağıdın varsa aldığın yere git sorun cekmezsin ama kağıt yoksa yapacağın birsey yok yenisin alıcaksın
 
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
7
eger morda kaçak yoksa ve ve durduk yere yiyorsa aküdedir eger kaçak varsa aküyü biteren sebep buda olabilir bunu en iyi şekilde aküyü bir değiştir garanti kağıdın varsa aldığın yere git sorun cekmezsin ama kağıt yoksa yapacağın birsey yok yenisin alıcaksın

garanti kagidim var ancak her gittigimde (yaklasık 6 ayda 6 kere)daha gelmedi diorlar.Gelirmi diyorum gelir gelir diyip geciriyorlar...
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
garanti kagidim var ancak her gittigimde (yaklasık 6 ayda 6 kere)daha gelmedi diorlar.Gelirmi diyorum gelir gelir diyip geciriyorlar...

malesef ülkemizde garanti sorunu halen can çekişmekte sen o zamn ordan beklentiyi kes ve bir akü al hiç yoktan onu parçacıdan al bir sürü motorsiklet parçası satan yerden adamla iyice konus deki abi bunu alacam ama bir sorun oldumu yenisini vercen mi?diye bir sor eger tok adamsa sorun yapmaz yeni akü gelmesini beklemez değiştirir ben öyle yapıyorum:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst