- Konu Yazar
- #1
Motorumu alalı yaklaşık 8 ay oldu ,Ramzey Kalipso 100,her neyse motor ilk 2 ay sorun cıkarmadı ama 2 ay sonra aküde birşeyler oldu marşla çalışmamaya başladı.Gittim sorunumu anlattım adam aküyü şarj etti,böyle bir dene yoksa akü bozuktur değiştiririz dedi.Denedim 1 hafta kullandım akü bitti yine.Gittim söledim yine ruhsat istedi akü istiycekmiş.İstedi Aküyü 6 aydır gelmiyor.Babamın arkadası oldugundan birşeyde yapamıyorum
Gelelim sadede : Her neyse sorunum aküde midir,yoksa flaşördemidir.
Gelelim sadede : Her neyse sorunum aküde midir,yoksa flaşördemidir.