Sorum var Kullanmadığım motosiklet i elden çıkarmak.

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar elimde 110cc ve ortalama 11 aydır yatıyor, çalışır durumda sağdece elimdeki motosiklet yeterli ve bunu satmak istiyorum 11 aydırsa muayenesi hiçbirşeyi yok , bunu muayene yapmadan satma ihtimalim varmı yani plakasını iptal ettirip satabilirmiyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst