- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar elimde 110cc ve ortalama 11 aydır yatıyor, çalışır durumda sağdece elimdeki motosiklet yeterli ve bunu satmak istiyorum 11 aydırsa muayenesi hiçbirşeyi yok , bunu muayene yapmadan satma ihtimalim varmı yani plakasını iptal ettirip satabilirmiyim.