- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar nokıa x6 kullanıyorum 3 sene oldu hantallaşdı şimdi piyasanın en iyi telefonunu almak istiyorum öyle bir telfon olsun ki foto makinesine cameraya gerek kalmasın istiyorum
şimdi bu siteden baktıgıma göre sony en iyisi olarak görüniyor sizce neyapmalıyım almalımıyım şimdiden tşk edrm
http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/karsilastir/Sony-Xperia-Z-vs-Samsung-I9300-Galaxy-S-III
şimdi bu siteden baktıgıma göre sony en iyisi olarak görüniyor sizce neyapmalıyım almalımıyım şimdiden tşk edrm
http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/karsilastir/Sony-Xperia-Z-vs-Samsung-I9300-Galaxy-S-III