- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 933
- Konu Yazar
- #1
Hehe.. imrendim, imrendim, sonunda ben de aldim
2 ayda 2000 kilometrenin ustunde yol gitmisim
Birazcik geciktim sizle paylasmaya ama, olsun
Hyosung, GT250 aldim. Siyah. Alma- etme diyenler olmustu aranizdan ama, gayet de iyi anlasiyorum motorumla
Bi sorun yok cok sukur
:cat:
Ole iste

Valla motoru aldim alali ugramiyorum sitye de
Gezmekten heralde
Saygilar..
Birazcik geciktim sizle paylasmaya ama, olsun
Hyosung, GT250 aldim. Siyah. Alma- etme diyenler olmustu aranizdan ama, gayet de iyi anlasiyorum motorumla
Ole iste
Valla motoru aldim alali ugramiyorum sitye de
Saygilar..