sonunda motosikletimi aldim:)

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Hehe.. imrendim, imrendim, sonunda ben de aldim:) 2 ayda 2000 kilometrenin ustunde yol gitmisim:)
Birazcik geciktim sizle paylasmaya ama, olsun:)

Hyosung, GT250 aldim. Siyah. Alma- etme diyenler olmustu aranizdan ama, gayet de iyi anlasiyorum motorumla:) Bi sorun yok cok sukur:) :cat:

Ole iste:p :)

Valla motoru aldim alali ugramiyorum sitye de:D Gezmekten heralde:)

Saygilar..
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
hayırlı olsun motorun.bende bu yaz gt 250 r almayı düşünüyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abovvvvv....hayırlı olsun...ilk cevap olmadı ama neyse...ben başkalarından duymuştum...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
wayyyyyyyyyyyyyyyyy :) Ne zamandır yoksun motor yüzünden demek ki :)

Neise hayırlı uğurlu olsun yalnız aldığın ilk gün açmalıydın bu başlığı :) 2000 KM yap sonra motor aldım de ; oh ne ala memleket :rendeer:

Kazasız belasız sürüşler diliyorum :) Darısı başımaaa :salut:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Acelen neydi konu açmak için :mrgreen:





Hayırlı olsunnnn :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayırlı olsun gule gule kazasız belasız kullanman dılegıyle:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Tesekkurler:)

Deneyimlerimi mi anlatim:)

Zuaa... Motoru aldigim ilk gun eyup e gittim. dimdik-dar bi yolda karsima hizla inen bi dolmus cikti. Bi guzel durduk, ben saga kutu gibi bi bolmeye girdim, el alem camasirlarini asmisti. donlarin monlarin arasina yani:D sonra da motordan inip bi guzel, yavas yavas cikardim ordan:)

4. gun, barborostan inerken ortakoy sapaginin yakinlarinda bi kargocu korka korka kullanma, gir aralara falan dedi yanasip. "Dorduncu gunum" dedim. "Vaaay..." dedi. Tek kelime daha etmedi, gitti:)

hehe..
5. gun bi kopek saldirdi. vovovovovvv.. dierekten kosuyolar, sadece korkutuyolar saniyodum, yani sizden hep oyle duymustum:D kopekçik sol baldirima yapisip pantolonumu parcaladi:D:D tabi her zaman olagandisi durumlarda burundugum sogukkanliliga burunup gaza basip uzaklastim, ilerde de motoru kapattim. pantolonumun o parcasini da hicbiyerde bulamadim. yedi heralde hayvan:D:D:D

Yeter, simdilik bu kadar:)


(evet, oyle,korlas tan ikinci el aldm. mustafa unlu nun motoru. Sen kimsin, nerden biliyosun? him? him?)
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
5. gun bi kopek saldirdi. vovovovovvv.. dierekten kosuyolar, sadece korkutuyolar saniyodum, yani sizden hep oyle duymustum:D kopekçik sol baldirima yapisip pantolonumu parcaladi:D:D tabi her zaman olagandisi durumlarda burundugum sogukkanliliga burunup gaza basip uzaklastim, ilerde de motoru kapattim. pantolonumun o parcasini da hicbiyerde bulamadim. yedi heralde hayvan:D:D:D

Yeter, simdilik bu kadar:)


(evet, oyle. Sen kimsin, nerden biliyosun? him? him?)

her yazana, inanmicaksın işte gazete gibi.. :)

ben kim miyim.. elinden almaya çalıştıkları motoru alınanlardan biriyim işte :) hatırladın mı...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
heralde bu motoru bir ay daha kullanırsan motor pert olacak baksana ilk 5 günde başına gelen olaylara:queen::queen:
tekrar hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
frog, yok yau:) cok buyuk keyif ile kullaniyorum motorumu:) servisi geldi bebegimin, goturcem 500km sonna. (5-6 gune yani:p)

ilnapoli, sen mustafa unlu musun?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
tesekkur ederim roadrunner. foto var da.. nasi ilistiriyoduk,unuttum:)
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
ilnapoli, sen mustafa unlu musun?

yok değilim.. biz arkadaşımla o motora bakıyoduk sağına soluna.. hatta korlas'tan bi adam da bize yardımcı oluyodu.. tam karar verdik motoru alıcaz.. sen geldin kapora verdin aldın motoru.. biz de şaşırdık kaldık.. ama biz önce gelmiştik falan demeye bile kalmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst