Sonunda Motoruma Kavusuyorum ....

Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
Arkadaslar Bu Aksam Saat 18.30 Civarinda Sonunda Motoruma Kavusuyorum Kirmizi Bir Daelim History çok Mutlu Ve Heyecanliyim....
Ilk Km Neler Yapilmali Nelere Dikkat Edilmeli önerileriniz Nelerdir?
Bi Aptallik Yapip Motoru Zorlamaktan Yada Sorun çikarmasina Neden Olmaktan Korkuyorum. şimdiden Tesekkürler
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
hayırlı olsun:rendeer:
görüşlerini ve fotoğraflarını bekliyoruz bu arada başlığı daha anlaşılır yapsaydın keşke:wiinkk:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
hayırlı olsun arkadaşım.kazasız belasız kullan..ilk önce bir nazar boncuğu tak motoruna..izmir karşıyakadan selamlar sevgi ve saygının esirgenmediği günler dilerim.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
TRUCKER
Hayırlısı olsun gülegüle kullan kazasız belasız günler dilerim....:bounce:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Güle güle kullan,kazasız sürüşler dilerim.Buradaki görüşlerden yararlanmak çok güzel.Bide şöyle güzelce bi kullanma klavuzunuda okursan çok iyi olur derim.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun bakalım.Allah;kazasız belasız binmeni nasip etsin.İlk km lerde tabi ki zorlama motoru.İlk aldığında gideceğin yere kadar mümkün olduğunca yavaş ve dikkatli git.Hatta tenha yolları kullanmanda fayda var.:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
başlık değişti başlık açarken lütfen başlığın konu ile alakalı olmasına dikkat edin ... Motorun hayırlı olsun ....:rendeer:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
30
Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanmanı dilerim. Motor hakkında yorumlarını da en kısa zamanda bekliyoruz.
Bu arada her zaman tam koruma kullanmayı da unutma.
Tekrar hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst