sonunda motoruma kavuştum

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
26
uzun araştırma ve hesap tablolarımın sonunda, bana en uygun olan motoruma, GSR 600'üme, 15 mayıs itibarı ile kavuşmuş bulunuyorum. her ne kadar gönlümdeki olmasa da, mantık evliliği yaptık kendisiyle :). şimdilik çok memnunum. burada bu aleti kullanan arkadaşlarla iletişim kurmaktan mutluluk duyacağım.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim
umarım bi fotosunu koyarsın.
bi de eminim deneyimli arkadaşlar senin motor tecrübeni soracaklar,ilk motorun değil heralde:mrgreen:
tekrar söylemek istiyorum Darısı olmayanların başına:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
26
hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim
umarım bi fotosunu koyarsın.
bi de eminim deneyimli arkadaşlar senin motor tecrübeni soracaklar,ilk motorun değil heralde:mrgreen:
tekrar söylemek istiyorum Darısı olmayanların başına:queen:

teşekkür ederim arkadaşlar. elbette ki ilk motorum değil ancak açık konuşmak gerekirse bu güçte ve ağırlıktaki ilk motorum. çok kısa sürede kaynaştık kendisiyle ama bazen ürkütüyor beni :silent:. en kısa sürede güzel pozlarını koyacağım. dileğine katılıyorum; umarım içinde motor aşkı olan herkes bir gün kavuşur o aşkına...

hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :)

teşekkür ederim arkadaşım. allah kimseye kaza bela vermesin...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
o zaman daha dikkatli kullanırsın:cat:
eminim kısa sürede alışırsın motoruna,boş arazilerde biraz çalışırsın trafiğe çıkmadan önce:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
26
o zaman daha dikkatli kullanırsın:cat:
eminim kısa sürede alışırsın motoruna,boş arazilerde biraz çalışırsın trafiğe çıkmadan önce:wiinkk:

:). o kadar da değil canım. yaklaşık 1,5 gündür istanbulun asfaltlarındayım bununla. sadece tepkilerine tam olarak alışamadım. yoksa; uyku + mesai + yemek + arkadaşlarla oturma zamanları haricinde kalan sürede 150 kilometre yaptım bile :p
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayırlı olsunnn gule gule kazasız belasız kullan inşallah:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hayırlı olsun

spacer.gif
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hayırlı olsun yalnız photo koysaydın da bi görseydik :) neyse hayrlı olsun tekrardan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst