- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
uzun araştırma ve hesap tablolarımın sonunda, bana en uygun olan motoruma, GSR 600'üme, 15 mayıs itibarı ile kavuşmuş bulunuyorum. her ne kadar gönlümdeki olmasa da, mantık evliliği yaptık kendisiyle
. şimdilik çok memnunum. burada bu aleti kullanan arkadaşlarla iletişim kurmaktan mutluluk duyacağım.