herkese söylüyorsun sen neden yapmıyorsunhayırlı olsun, gezin dolaşın kamp yapın, mangal yapın![]()
herkese söylüyorsun sen neden yapmıyorsun
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan. Bir an öncede kıyafetini hazırla. Rüzgarla şaka olmaz
XL200'ü var ya. Onunla gider mangala.
tırt gezgin diyecektin sanırım :queen:Aprılıa 1000 le nereye mangal yapıyor...Ağır abi motörüne binen gezgin bizimki...
![]()
Hayırlı olsun, güle güle kullan.
* Rodajda sıkıştırma motoru.
* Kadran'ı test etme. 160 yapamayacaktır. Rahat bir sürüş için 80 üzerine çıkma.
* Ehliyet, ruhsat, kask, eldiven vs. sormuyorum bile.
* CUBlar sorunsuzdurlar, ama yine de sağını solunu kontrol et, sıkılmamış somunlar-cıvatalar, motor yağı seviyesi, hidrolik seviyesi, ampullerin bağlantıları, arka fren ayarı, fren lambası ayarı, zincir ayarı vs.
* Grenajların malzemesi dayanıksızdır, çarpmamaya özen göster, güneşte bırakma, esnetme.
Şu an kendi motorumdan ötürü aklımda kalanlar bunlar.
Tekrar hayırlı olsun.
efsane yarıotomatikler motosiklet pazarının hakimi olacak yakın zamanda hiç merak etmeyin...
kahin mi oldun len![]()
bide benim falıma baksan ilerde ben nolcam![]()
senin sonun kötü...GAY olcan sen...:queen: