Sonunda Kendi Motosikletim Oldu...

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Motorun hayirli ugurlu olsun arkadasim. Keyifli surusler dilerim. Cuplar canavar gibidir derler. Hey massallah.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadasım hayırlı olsun alemın en cımrı motorlarından bırını almıssın cok guzel secım kazasız belasız ınsallah:):)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hasan hayırlı olsun kardeşim...

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Tekerin düz bassın...:rendeer:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Hepinize tek tek teşekkür ediyorum arkdaşlar motor konusunda hepinizin ayrı desteği oldu ben de size teşekkür ederim....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun, gezin dolaşın kamp yapın, mangal yapın :)
herkese söylüyorsun sen neden yapmıyorsun :p

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan. Bir an öncede kıyafetini hazırla. Rüzgarla şaka olmaz
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Hayırlı olsun.

Hayırlı olsun, güle güle kullan.
* Rodajda sıkıştırma motoru.
* Kadran'ı test etme. 160 yapamayacaktır. Rahat bir sürüş için 80 üzerine çıkma.
* Ehliyet, ruhsat, kask, eldiven vs. sormuyorum bile.
* CUBlar sorunsuzdurlar, ama yine de sağını solunu kontrol et, sıkılmamış somunlar-cıvatalar, motor yağı seviyesi, hidrolik seviyesi, ampullerin bağlantıları, arka fren ayarı, fren lambası ayarı, zincir ayarı vs.
* Grenajların malzemesi dayanıksızdır, çarpmamaya özen göster, güneşte bırakma, esnetme.
Şu an kendi motorumdan ötürü aklımda kalanlar bunlar.
Tekrar hayırlı olsun.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun motorunuz. Güle güle kullanın.

Allah kaza bela vermesin.

"Sonunda kendi motorum oldu " dediğinize göre bu durum canınıza tak etmiş :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
bırader allah kaza bela lastık patlamsı vermesın ıy gunlerde kullan ama dıkkat yerler yaşşşşşş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler tekerin düz bassın...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Hayırlı olsun, güle güle kullan.
* Rodajda sıkıştırma motoru.
* Kadran'ı test etme. 160 yapamayacaktır. Rahat bir sürüş için 80 üzerine çıkma.
* Ehliyet, ruhsat, kask, eldiven vs. sormuyorum bile.
* CUBlar sorunsuzdurlar, ama yine de sağını solunu kontrol et, sıkılmamış somunlar-cıvatalar, motor yağı seviyesi, hidrolik seviyesi, ampullerin bağlantıları, arka fren ayarı, fren lambası ayarı, zincir ayarı vs.
* Grenajların malzemesi dayanıksızdır, çarpmamaya özen göster, güneşte bırakma, esnetme.
Şu an kendi motorumdan ötürü aklımda kalanlar bunlar.
Tekrar hayırlı olsun.


Tavsiyelerin için sağol abi dikkat edeceğim hepsine
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
neden 250 cc...500 cc yarıotomatik makina yapılmazki...10 yıl sonra olacak bu arkadaşlar...bunu bir tarafa yazın...kasa daha genişleyecek...tüm yarıotomatikler nedense birbirine benzer...ama zamanla her marka kendi tarzını oluşturacak...mesela CBF 150 kasasında commuter tipinde yarıotomatik olacak...nedne olmasın ki...


efsane yarıotomatikler motosiklet pazarının hakimi olacak yakın zamanda hiç merak etmeyin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst