- Katılım
- 19 Şub 2008
- Mesajlar
- 429
- Konu Yazar
- #21
hayırlı olsun dıyelım
benımde hayalım dekı motordu ama sagdan soldan ıyı duyum almadıgım ıcın vazgectım neredeyse aynı fıyata ybr alacazale
cok dogru demıssın ama yınede ınsanın ıcıne kurt dusuyor be abır:
ıns bır gun benım de olur
Ben cok kararlı bır ınsanımdır herkes dıyorkı krank kırıyor servıse soruyorum kac tane abı geldı eline krank kran motor adamlar dıyor üc beş tane ama adamlar sunu dıyor bu makınayı 600 luk gıbı kullanırsan krank kırarsın allah ıcın hangı motor zorlandıgında bır yerınden patlak vermıyor Şu var parcası pahalı gülü seven dıkenıne katlanır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------
iyi dilekleriniz için saolun arkadaslar allah kımseye kaza bela vermesın....