Sonunda kavustuk birbirimize :)

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
hayırlı olsun dıyelım

benımde hayalım dekı motordu ama sagdan soldan ıyı duyum almadıgım ıcın vazgectım neredeyse aynı fıyata ybr alacaz :pale

cok dogru demıssın ama yınede ınsanın ıcıne kurt dusuyor be abı:pr:

ıns bır gun benım de olur



Ben cok kararlı bır ınsanımdır herkes dıyorkı krank kırıyor servıse soruyorum kac tane abı geldı eline krank kran motor adamlar dıyor üc beş tane ama adamlar sunu dıyor bu makınayı 600 luk gıbı kullanırsan krank kırarsın allah ıcın hangı motor zorlandıgında bır yerınden patlak vermıyor Şu var parcası pahalı gülü seven dıkenıne katlanır :) inş sende ısdedigin makınaya kavusursun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------

iyi dilekleriniz için saolun arkadaslar allah kımseye kaza bela vermesın....
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ey yavrum beee sanki hayabusanın amcasının oğlu,çok hoş rengi var allah kaza bela vermesin kardeşim,güle güle kullanmak nasip etsin,darısıda olmayanlara olsun
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
saolun arkadaslar allah ısdyıpte alamayanlara hemen bol bol para versınde hemen alsınlar ınş:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

hayırlı olsun motosiklwet montu sart ;)


Aslında yenı resımlerımı eklemedım montumla kaskımla eldıvenımle olanlarıda eklerım ins en kısa zamanda(motoru bursa'dan aldım ıcın yanımda sadece kaskımı goturmustum resımlerde orda cekıldı o yuzden uzerımde yoklar:)motoru otobusle edirne kesan ılcesıne getırdım:)sürerek gelseydım onlarıda ıhmal etmezdım:cherry:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin, maşallah çok temiz bi motormuş, güzel günlerde kullan inşallah.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Kanuni windy 125'imden sonraki hedefim 250R veya 650r.. :)

Allah kazadan beladan korusun.. :) İyi günleerde kullanman dileğiyle usta.. ;)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
eywallah arkadaslar allah razı olsun hepınızden gönul ısderkı herkes ısdedıgı makınaya kavussun ama memleketın durumu bellı herkesın butsesı zor durumda ıns herkes ısedeıgını makınaya bırgun sahıp olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst