- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar aralık ayından bu yana bekliyordum ehliyet için ve sonunda ehliyetimi elime aldım
paramı biriktirdim ve bu hafta artık bir motor almak istiyorum . ilk motorum olacağı için küçük cc bir motorla başlamak istiyorum yamaha ybr 125 ' i çok araştırdım yaşadığım bölgede uygun fiyatta 2011 model 16000 km de buldum karar kıldım derken birden uygun fiyata hemde daha yeni bir tvs apache buldum 2012 model 8000 km de ve yamaha ybr 125 ten vazgeçtim ybr tam bana göre aslında ama motorun gidişini beğenmedim 1.vitesten 2.vitese 3 metre gitmeden hemen bağırmaya başlıyo vites aralıkları çok düşük tam olarak tvs yi bilmiyorum yarın tvs ninde yanına gideceğim boyum 1.70 kilom 55 ybr nin üstüne oturduğumda ayaklarım yere tam basıyor tvs bana büyük gelir korkusu var inşallah tam olurda hiç düşünmeden tvs yi alırım
ama size yinede danışmak istiyorum pişman olurmuyum tvs yi alsam ?