Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
UZUN BİR KARARSIZLIKTAN SONRA MOTORU ALABİLDİM,:cat: PARAYI SUZUKİ AN 400 BURGMAN İÇİN BİRİKTİRİYORDUM TAM BİRİKTİRDİM ALACAKKEN GÖZÜME YAMAHA FZ6 FAZER TAKILDI AZ DAHA BİRİKTİREYİMDE FAZER ALAYIM DEDİM, NEYSE BİRİKTİRDİM VE FAZER ARAMAYA BAŞLADIM, O ARAMA SÜRECİNDE SUZUKİ GSR600 AKLIMA DÜŞTÜ, İKİSİNİ KIYASLADIM GSR600 ALMAK İSTİYORDUM FAKAT PARA YETMİYORDU cebimdeki paraya bulabildiğimi alacaktım ve arkadaşım 600rr almam için bana gaz veriyordu, ve ben hasarlı 600rr yada yamaha r1-r6 artık hasarlı yada hacizli ucuz yollu bir race arıyordum birkaç deneme ve dolandırılmadan sonra aklım başına geldi:cherry:
artık yetti uleenn deyip 2.000 ytl borç bulup 600rr almaya niyetlendim bir an önce almalıydım kararımı tekrar değiştirmeden:p neyse aradığım 600rr'ı buldum 2004 model 20.000 km de. ve aldım darısı tüm dileyen arkadaşların başına:flower:

tek sorun ise motoru yeni bosnadan aldım ben avcılardayım ve vitesli motor kullanmadım şuan yağmur yağıyor motoruda getiremedim bugün işten izin aldım saat 16.00-24.00 da işde olmam gerekiyordu ama motoru eve getirmeden çalışamayacağım için işe gitmedim dünden bugüne kadar zaman geçmek bilmedi gözüme uyku girmedi heyecandan. bu akşam bi kapalı kasa kamyonet ayarlayıp motoru getireceğim binanın girişinde dursun saatlerce seyrederim.:queen:

________________________________________________________________
motoru getirdim ve yağmur çamur demedim yaklaşık 2-3 km kullandım biraz çamur oldu ama resimleri idare edin artık.:wiinkk:
img0737ai4.jpg

img0738eh1.jpg

img0740kn8.jpg

img0744oe6.jpg

img0745zv4.jpg

img0746wn2.jpg


bu sabah yıkadım, motora benzedi.
img0747tq2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ooo üstadım gözün aydın hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :rendeer: yalnız şu "motosikleti" kısmındaki nokta yerinede 600RR yazarsan daha iyi olacak :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ooo hayırlı olsun ,, ALLAH banada '07 beyaz bi 600rr nasip etsin .
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hadi hayırlı uğurlu olsun:rendeer: resim isterizzz:mrgreen:

Emin seni geçti valla iyki iddaya girmemişim:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu arada satışını aldın dimi? Sakın ihmal etme noter satışını hemen yap, ne olur ne olmaz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
notersatışını aldım çok tutar sanıyordum ama 177 ytl tuttu.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allh kazasız belasız kullanımlar nasıp etsın korumaların ruzgardan eskısın....darısı her ısteyenın basına...bizim ıcınde dolas
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
güzel bir seçim.. helal diyorum, borç harç yine de vazgeçmedin usta.. iyi günlerde kullan, kazasız belasız.. bizi de gezdircen ama.. unutma :) saygılar..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
HayırLı olsun da :)

Motoru aldığın şahıs binip getirsin senin ewe kadar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ama yaptığın kesinlikle hata!!!

hata ilk vitesli seçimim olduğu içinmi yoksa kamyonetle getirme fikrimmi :)

bu arada yandaki profilde motosikleti: yazan yerde bi eksiklik var sanki...:p
hemen yazayım oraya en kırmızısından 600rr :queen:

yağışlı olması nedeniyle getiremedik gerçi yağmur durdu ama ben kullanamam :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Satışını hemen alman iyi olmuş.

Eyong haklı dostum aman çok dikkatli ol şakası yok bu işin, bu aletler gazı açınca tabiri caizse çıldırıyor.

Yapma etme demenin seni durduramayacağını biliyorum, en azından bu havalarda sakın sakın binme...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satışını hemen alman iyi olmuş.

Eyong haklı dostum aman çok dikkatli ol şakası yok bu işin, bu aletler gazı açınca tabiri caizse çıldırıyor.

Yapma etme demenin seni durduramayacağını biliyorum, en azından bu havalarda sakın sakın binme...

yağışlar durunca bi deneme yaparım arkadaş vitesin nasıl değiştiğini gösterdi ama gaza dikkat et dedi makine çıldırabilirmiş.:cyclopsan
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlısı olsun almışsın artık :silent: Çok dikkatlı olman lazım..
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
dostum bence çok büyük hata yapmışsın ne gerek vardı bu kadar kasmaya bence daha uygun paralara daha düşük beygir gücüne sahip bir modelle 2-3 yıl tecrübe yapabilirdin..sonuçta bunun hakkını veremeyeceksin ve gereksiz yere riske girmiş olacaksın..Yaradan seni korusun..:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst