sonunda hayalimdeki motoru aldım

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dış görünüşü süper
amacada hizmet ettimmi kaç model olursa olsun farketmez :cat::cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bıraz gec oldu galıba ama yınede hayırlı olsun kazasız nıce guzel suruslere..
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Hayırlı Olsun...Allah kaza bela göstermesin...

bende xtz 660 Tenere kullanıyorum...:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun abi gerçekten güzel motormuş. Artık senin için heryol asfalt :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
tüm cevap yazan arkadaşlara teşekürler ediyorum ben hala merağımı alamadığım için motosikletlen dolaşmaya devam ediyorum ve pek bakamıyom kimler cevap yazmış ama yinede herkeze teşekürler ve inşalla herkezin gönlüne göre bi makinası olur
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Allah kazasız belasız ve cezasız kullanmak nasip etsin...

Güle güle kullan dostum...

Makina çok güzel maşallah...

:cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Allah kazasız belasız ve cezasız kullanmak nasip etsin...

Güle güle kullan dostum...

Makina çok güzel maşallah...

:cat:

eczacı101 dostum sende sağol.
ama sende hala hevesini alamadın dimi yeni makinadan bol bol geziyon izmir sokaklarında.allah nice kilometreler nasip etsin sanada
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
güle güle kullan. sen artık paris dakar rallisine de katılırsın ?
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam Dostum, yüzyüze görüşüp motorunu hayırladım ama burdan yazmayı unutmuşum. Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belazıs sürüşler nasip etsin. İnşallah bol bol gezersin.
Ben de Africa Twinimi aldığıma göre inşallah beraber bol bol gezeriz.
Sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
10 numara bir olay Allah isteyen herkese hayırlısıysa nasip etsin diyorum.. sanada kazasız belasız bol sürüşler hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
hayırlı olsun valla arac on yasını devırmıs 1.300 km yol yapmıs ama bakım ve kalıte olunca hıc bısey olmuyo demekkı
tekerın duz bassın gule gule kullan
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Motorun goruntusu cidden hos, anlattiginiza gore performansi da iyiymis. Ne diyelim, hayalinizi gercekletirdiginize herkes kadar ben de sevindim. Gule gule kullanmaniz dilegi ile!


Not: Hakiki camurlugu seleye bonus gelmis, ben de bakiyordum nedir o diye! :p
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
herkeze teşekürler allah herkeze nasib edsin inşalla.
bu hafta sonu Tutkun arkadaşımızla yeni motosikletlerle bi gezi yapacaz inşalla fotoları koyarız buraya.:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileği ile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst