Sonunda Hayalim Gerçekleşti (FAZER)

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar çok teşekkür ediyorum sağolun inşallah sizlere daha iyisi olur





vay be ne yakışmış kardeşime .. tekerin düz basssın .. cbf150 ile buraya gelen fazerle çine kadar gider...:p



abi ekvatoru geçeceğim sen ne diyorsun çin nedir selamlar teşekkürler selamlar
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hey gidi hey bi fazercan kardeş daha doğru seçim hayırlı olsun :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
hayırlı ugurlu olsun kardeş allah olmayanlarada versın(Amiiin)
allah kazasız belasız gunler gostersın
gule gule kullan
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Hayırlı uğurlu olsun Ahmet usta Allah kaza bela vermesin tekerin her daim düz bassın.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Selam arkadaşlar uzun zamandır hayalını kurduğum motoruma dün kavuştum çok mutluyum allah herkesin gönlüne göre verisin selamlar

Vay Ahmet kardeşim hayırlı olsun :rendeer: 2 senedir CBF ile onbinlerce km yol katedip onlarca il dolaştın, yeni motorunun hakkınıda vereceğine şüphem yok :bounce:

Kazasız belasız sürüşler diliyorum, tekern düz bassın..
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ahmetcim..ben muzaffer abin doğru yolu bulmuşsun...sana söylemiştim iyiki aldın kazasız.belasız.kullanmayı nasip etsin yarin artık gelirsem bici ısmarlarsın işşallah
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
kardeısm hayırlı olsun .carsamba bıcıde kuyruk duzeltmece ee artık mılllet sana takılır bı sure sende bana...nazar boncugun benden..gorusmek uzere
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Amanın Ahmet Abim Fazer almış.Acayip sevindim abicim senin adına. 4 silindire geçtin sonunda hem de istediğin makineyle. Keyifli sürüşler dilerim. Görüşürüz.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin. Benim de hayallerimi süslüyor kendisi. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst