ahmetnr Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 1,164 12 Ağu 2008 Konu Yazar #1 Selam arkadaşlar uzun zamandır hayalını kurduğum motoruma dün kavuştum çok mutluyum allah herkesin gönlüne göre verisin selamlar
Selam arkadaşlar uzun zamandır hayalını kurduğum motoruma dün kavuştum çok mutluyum allah herkesin gönlüne göre verisin selamlar
giotine Katılım 27 Ağu 2006 Mesajlar 190 12 Ağu 2008 #2 Hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Aman dikkat çok agresif şoförü kendi iradesi altına alan bir motosiklet ...
Hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Aman dikkat çok agresif şoförü kendi iradesi altına alan bir motosiklet ...
emrahkrm Katılım 8 Eki 2006 Mesajlar 312 12 Ağu 2008 #4 hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullanın
ERYİLMAZ Katılım 2 Nis 2006 Mesajlar 815 12 Ağu 2008 #5 hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. :rendeer::rendeer: biraz bilgi verirmisin kaç model,kaç km de,kaç ytl
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. :rendeer::rendeer: biraz bilgi verirmisin kaç model,kaç km de,kaç ytl
canavar_hk Katılım 16 Ocak 2006 Mesajlar 388 12 Ağu 2008 #6 çok güzel bir motor almışsın..hayırlı gunlerde kullan..allah kaza bela göstermesin...darısı başımıza
frdndl Katılım 4 Mar 2008 Mesajlar 698 12 Ağu 2008 #7 anaammm abiii hayırlı uğurlu olsun yeni motürünlenmi gelcen biciye süper wallaa :cherry: Allah kaza bela göstermesin inş.
anaammm abiii hayırlı uğurlu olsun yeni motürünlenmi gelcen biciye süper wallaa :cherry: Allah kaza bela göstermesin inş.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 12 Ağu 2008 #8 Ohhhhhhhh Maşallah ; nazar değmesin Hayırlı uğuru olsun :rendeer:
muratcan7 Katılım 4 Ağu 2008 Mesajlar 1,597 12 Ağu 2008 #9 Hayırlısı olsun. Motor hakkındaki görüşlerinide belirtirsen seviniriz :cat:
AYDEMİR Gaziantep İl Temsilcisi Katılım 10 Mar 2006 Mesajlar 1,529 12 Ağu 2008 #11 oy oy oy hayirli olsun ahmet kardeşim allah kaza bela vermesin tekerin hep düz bassın maşallah:cat:
SeRHaTeKiNci Katılım 16 May 2006 Mesajlar 1,761 12 Ağu 2008 #12 Süper... :cat: Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer:
muzaffer1968 Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 5,242 12 Ağu 2008 #13 hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :rendeer: bunlar çok yakıyor niye aldınki
chopperrider Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 3,199 12 Ağu 2008 #14 güle güle kullanın. güzel tercih güzel makine. kazasız günlerde inşallah...
adanalı1 Adana İl Temsilcisi Katılım 25 Eki 2006 Mesajlar 8,636 12 Ağu 2008 #15 güle güle kullanman dileklerimle sevgili yol arkadaşım.:cat:tekerin hep düz bassın.sevgilerimle.
CERRAHI Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 3,438 12 Ağu 2008 #16 Allah kaza bela vermesin masallah cokta yakısmıs abi sana. Gule gule kullan darısı olmayanların basına :rendeer:
Allah kaza bela vermesin masallah cokta yakısmıs abi sana. Gule gule kullan darısı olmayanların basına :rendeer:
COMPACT5555 Katılım 11 Mar 2008 Mesajlar 168 12 Ağu 2008 #17 iyi günler de kullanman dileklerimle abi... hayırlı olsun
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 12 Ağu 2008 #19 Hayırlı olsun ahmet. Güle güle kullan. Bu arada fazer'lerin 2. eli ybr'den fazla gitmeye başladı:mrgreen: Umarım 2.eli kadar 0 km'lerinde satışı iyi durumdadır.
Hayırlı olsun ahmet. Güle güle kullan. Bu arada fazer'lerin 2. eli ybr'den fazla gitmeye başladı:mrgreen: Umarım 2.eli kadar 0 km'lerinde satışı iyi durumdadır.
sanzalise Katılım 17 Haz 2008 Mesajlar 177 12 Ağu 2008 #20 Baba Yanlara grenaj yaptın mı 10 numara olur yinede zevk meselesi