Sonunda enduroya geçtim Honda Falcon Nx4

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Meraba arkadaşlar,

Uzun süredir almaya çalıştığım araştırma yaptığım,sitedeki forumlardan fazlasıyla yararlandığım ve karar verdikten sonra çok temiz ve uygun fiyatlısını bulup aceleciliğim yüzünden hep aksilik çıktığı için alamadığım Honda Falcon Nx4'ü sonunda aldım:cherry: valla benden mutlusu yok:queen: benim çilemi çeken cbf150'yide sattım tabi.satarken üzülmedim desem yalan olur:pale: Kıyısından köşesinden endurocu arkadaşların arasına girdik artık:)gezilere katılmak istiyorum herkese duyrulur! Umarım bekleyenler benim gibi muradına erer:) hoşçakalın
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.demek cbf 150 den falcoma geçtin.tebrik ederim.Darısı bizim başımıza .:cherry: Yalnız motorunun fotosunuda koysaydın bir bakardık.Peki kıyaslamanı istersek yakıt olsun ivmelenme olsun kalite olsun CBF 150 ile aradında ne gibi farklar var.Bilmem fark ettin mi bendede CBF 150 varda ondan soruyorum :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

Dip Not ; Zincir 365 ytl, yan grenajda ki stickerlar 480 ytl, debriyaj balatası 280 ytl, arka lastik 185 ytl, ön lastik 160 ytl, en ufak parçanın gelmesi için minimum 1 hafta beklemen gerekecek... Hatırlatayim dedim.. :p :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

Dip Not ; Zincir 365 ytl, yan grenajda ki stickerlar 480 ytl, debriyaj balatası 280 ytl, arka lastik 185 ytl, ön lastik 160 ytl, en ufak parçanın gelmesi için minimum 1 hafta beklemen gerekecek... Hatırlatayim dedim.. :p :mrgreen:

Eee karı ne bu makinanın... Moblete binerim be....:queen::queen::queen:

Hayır stickerlere taktım o ney öööle... Sanki motoru boyatıyon....:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Teşekkür ederim.Kıyaslama yapmam için çok çok erken daha bugün teslim aldım.10 km kadar bindim.Şunu net söyleyebilirim ki çok seri,yüksek ve güvenli olduğunu hissediyosun,sesi çok güzel ve tümsekten ya da çukurdan geçerken sarsma çok daha az.benzin için ya da performansı için ben bişey diyemem ukalalık olur.Falconu çok araştırdım eğer düşünüyosanız tavsiye ederim.Bazıları çok yakıyo derken bazıları yakmıyor diyo kullanıma bağlı sanırım.

şimdilik masrafım yok:)bunları sonra düşünürüm zaten param kalmadı üç beş bişey yaptırdım sinyal falan değiştirdim vs vs.lastiklerim sağlam en azından sezonu çıkarır.durun hemen moral bozmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullanasın...vergi dairesinden temiz kağıdını sonunda halledebildin sanırım...:)


Dip Not ; Zincir 365 ytl, yan grenajda ki stickerlar 480 ytl, debriyaj balatası 280 ytl, arka lastik 185 ytl, ön lastik 160 ytl, en ufak parçanın gelmesi için minimum 1 hafta beklemen gerekecek... Hatırlatayim dedim.. :p :mrgreen:

tubis sorma benim CBF250'nin parçalarınında pahalılık olarak falcon'dan aşşağı kalır yanı yoktu hani...satma sebeplerimden biride odur...:pale:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

aboroovv parçaların fiyatlarıda kallaviymiş haa:pale:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun da o stickera takıldım ben nası bişi o ya gümüş olsa ancak o kadar ederdi heralde :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ooo hayırlı olsunnnn...
kazasız sürüşler sana...
keyfini çıkar daha ne demeliki:cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun. ben de ya hyo gt 250 ya da falcon düşünüyorum. hayırlısı olsun...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Güle güle kullan, Allah tekerine zeval vermeye... :)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşım hayırlı ugurlu olsun,güzel günlerde binmen nasip olur inşallah :cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Aynı gün iki topic iki cbf150 iki yeni motor hepsi rastlantımı ??:queen:

Hayırlı olsun güle güle binersin güle güle inersin inşallah...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst