- Katılım
- 20 Mar 2007
- Mesajlar
- 95
- Konu Yazar
- #1
Meraba arkadaşlar,
Uzun süredir almaya çalıştığım araştırma yaptığım,sitedeki forumlardan fazlasıyla yararlandığım ve karar verdikten sonra çok temiz ve uygun fiyatlısını bulup aceleciliğim yüzünden hep aksilik çıktığı için alamadığım Honda Falcon Nx4'ü sonunda aldım:cherry: valla benden mutlusu yok:queen: benim çilemi çeken cbf150'yide sattım tabi.satarken üzülmedim desem yalan olur
ale: Kıyısından köşesinden endurocu arkadaşların arasına girdik artık
gezilere katılmak istiyorum herkese duyrulur! Umarım bekleyenler benim gibi muradına erer
hoşçakalın
Uzun süredir almaya çalıştığım araştırma yaptığım,sitedeki forumlardan fazlasıyla yararlandığım ve karar verdikten sonra çok temiz ve uygun fiyatlısını bulup aceleciliğim yüzünden hep aksilik çıktığı için alamadığım Honda Falcon Nx4'ü sonunda aldım:cherry: valla benden mutlusu yok:queen: benim çilemi çeken cbf150'yide sattım tabi.satarken üzülmedim desem yalan olur