Sonunda Çifte Aşk...

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Çok güzel olmuş

En güzeli aşklarının birbirlerini sevmesi. İşte bu paha biçilmez :)

Tebrik ederim çok iyi olmuş gezi. Fuarda tanışmıştık senle, ayaküstü konuşmuştuk . Hatta Mete abiyi ilk orda görme fırsatımız olmuştu
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
1
Celil kardeşim benim; hangi diplomayı nerden aldığını açık açık yaz bak 3 üniversite bitiriyosun kafamızı karıştırıyosun :)
Raporun çok güzel olmuş ellerin dert görmesin :) Az da olsa benden bahsettiğin içinde ayrıca teşekkür ederim :)
''Tabi az bahsedecem bu benim raporum diyosun içinden duymadım sanma :)''
Yengeye yetişemiyomuşsun duyumlarıma göre :) VFRyi satta daha büyük bişe al bari ezikmisin olm sen :)
Sevgiyle ve Hoşça.....
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Keyifle okudum Celil'cim.
Teşekkürler.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Celil Abi her zaman gezilerin güzel olmustur duyuyoruz biliyoruz. Ama Honda İle olan gezileri okurken ben ayrı bi tat alıyorum :) Bir dahakı sefere benıde al yanına :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Her zamanki gibi bu gezinde harika olmuş:rendeer:

Sevdiğinizle kazasız belasız nice geziler dilerim . Allah Mutluluğunuzu daim etsin :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
Çok güzel olmuş

En güzeli aşklarının birbirlerini sevmesi. İşte bu paha biçilmez :)

Tebrik ederim çok iyi olmuş gezi. Fuarda tanışmıştık senle, ayaküstü konuşmuştuk . Hatta Mete abiyi ilk orda görme fırsatımız olmuştu

3 kişiydınız sız htırladıgım kadarıylla bu senede karsılaşmak umıdıyle...

Guzel geziolmus.
Hocam sen de xtx 660 r. Vardi yahuuu. Bune. Hiz.

xy den sonr dakar dkardan sonra vfr :)
Celil kardeşim benim; hangi diplomayı nerden aldığını açık açık yaz bak 3 üniversite bitiriyosun kafamızı karıştırıyosun :)
Raporun çok güzel olmuş ellerin dert görmesin :) Az da olsa benden bahsettiğin içinde ayrıca teşekkür ederim :)
''Tabi az bahsedecem bu benim raporum diyosun içinden duymadım sanma :)''
Yengeye yetişemiyomuşsun duyumlarıma göre :) VFRyi satta daha büyük bişe al bari ezikmisin olm sen :)
Sevgiyle ve Hoşça.....

simdı sana bi hıkaye ile cevap vereyım

hoca cematine karısından korkanlar ayaga kalksın demiş , biri hariç herkes kalkmış ayaga
ya evlaım sen korkmuyormusun eşinden demiş yok hocam siz karınızdan deyince dizlerimin bağı çözüldü kalkamadım ayağa demiş ...

şimdi sen gel hatunu geç bakalım o yol bitiyor mu :) :)

Tadı damağımda kaldı. Bi daha okuyayım :)

:)

Keyifle okudum Celil'cim.
Teşekkürler.:cat:

ben tesekkur ederım abi

Celil Abi her zaman gezilerin güzel olmustur duyuyoruz biliyoruz. Ama Honda İle olan gezileri okurken ben ayrı bi tat alıyorum :) Bir dahakı sefere benıde al yanına :)

mehmet sen her gezide kaza yapıyorsun başıma belamı alayım :):)

Her zamanki gibi bu gezinde harika olmuş:rendeer:

Sevdiğinizle kazasız belasız nice geziler dilerim . Allah Mutluluğunuzu daim etsin :cat:

amin allah razı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst