- Katılım
- 22 Şub 2012
- Mesajlar
- 429
Eee o zman nere ne zaman çay içiyoruz , çayları kim ısmarlıyor![]()
Bana her şekilde uyar Celil Abi sen nerde ne zaman istersen
Eee o zman nere ne zaman çay içiyoruz , çayları kim ısmarlıyor![]()
Çok güzel olmuş
En güzeli aşklarının birbirlerini sevmesi. İşte bu paha biçilmez
Tebrik ederim çok iyi olmuş gezi. Fuarda tanışmıştık senle, ayaküstü konuşmuştuk . Hatta Mete abiyi ilk orda görme fırsatımız olmuştu
Guzel geziolmus.
Hocam sen de xtx 660 r. Vardi yahuuu. Bune. Hiz.
Celil kardeşim benim; hangi diplomayı nerden aldığını açık açık yaz bak 3 üniversite bitiriyosun kafamızı karıştırıyosun
Raporun çok güzel olmuş ellerin dert görmesinAz da olsa benden bahsettiğin içinde ayrıca teşekkür ederim
''Tabi az bahsedecem bu benim raporum diyosun içinden duymadım sanma''
Yengeye yetişemiyomuşsun duyumlarıma göreVFRyi satta daha büyük bişe al bari ezikmisin olm sen
Sevgiyle ve Hoşça.....
Tadı damağımda kaldı. Bi daha okuyayım![]()
Keyifle okudum Celil'cim.
Teşekkürler.:cat:
Celil Abi her zaman gezilerin güzel olmustur duyuyoruz biliyoruz. Ama Honda İle olan gezileri okurken ben ayrı bi tat alıyorumBir dahakı sefere benıde al yanına
![]()
Her zamanki gibi bu gezinde harika olmuş:rendeer:
Sevdiğinizle kazasız belasız nice geziler dilerim . Allah Mutluluğunuzu daim etsin :cat: