Sonunda bir regal raptor sahibi oldum!

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Merhaba motor tutkunları. Aylarca yaptığım araştırmalardan sonra sonunda benim durumuma hem maddi hem manevi en uygun motorun regal raptor dd 250E-9B(Asya Pars 250) olduğuna karar verdim. Ve gidip aldım. Umarım bir sorun yaşamam. Forumdaki birçok yazı başlık bu girişimimde etkili oldu. Bilgilerini ve yaşadıklarını paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Hayırlısı olsun güle güle kullan dostum da, Asya nın web sitesinde 12.3 Hp diyor bu motosikletin gücü için. 18hp bu motosikletin Regal versiyonları. 250cc motosiklet 12 hp olur mu yahu. Bir hata var bu işte.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Dostum ben de başta epey bi şüphelendim bu konuda. Ama Başka bir değer ordaki Hp değerinin başka bir değerle karıştırıldığını ve 19 beygir olduğunu söyledi satıcısı. Ve kullandıktan sonra ben de 12 beygir olduğunu düşünmüyorum. Gayet güçlü motor. Rodaj dönemini sağlıklı atlatmaya çalışıyorum ama bazen iki kişi binmek zorundayız. rampada 2 kişi ile çok olağanüstü performansı var. 12 beygir olsa çok farklı olurdu. bazı fazladan sesleri var sadece ama ilk 300 km bakımını bekliyorum. ayarları yeniden yapılacak. henüz 200 km oldu. şimdilik motordan memnunum, zaman zaman burda paylaşıcam yeni durumlar oldukça.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
141
Allah kaza bela vermesin... Tekerin düz bassın uzun yıllar uzun yollar dilerim :)
 
Katılım
21 Mar 2011
Mesajlar
4
Hayırlı olsun , bize ilk izlenimlerini paylaşırmısın :) bende bu tarz bişiler düşünüyorum hem fiyat hemde performans açısından halen araştırıyorum...
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Asya Pars 250 Regal Raptor beygir gücü!

13 kw olarak sunulmuş piyasaya. 1 kw: 1.34 beygir. 13*1.34=17.42 beygir benim motor. Az mı, çok mu bilemiyorum. Kaç olmalı. 25 beygire kadar diyordu sitesinde. Ne demek ....eeee kadar? 25 e kadar nedir allah aşkına?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst