Sonunda bende Hyosung Gv 650 mi aldım :)

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hayırlı olsun. Seçiminiz emsalsiz olmuş teknik açıdan yaklaştığınızda. Fakat 2. el seçiminde umarım arkasını toplamak zorunda kalmayacağınız,bakımlı ve yıpratılmamış bir motosiklet bulmuşsunuzdur.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun. Güzel motosiklet.
Keyifle kullanmanı dilerim.:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar
Kaya abiye ara sıra ugramanı tavsiye ederim,sana tavsiyeleri olacaktır
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaşım çok şanslısın...tam hayal ettiğim motor...böyle yakışıklı bir cruiser olamaz..allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
Hepinize teşekkür ederim.bugun motorumu aldım.gerçekten harika bir motor sesi ile olsun görüntüsü ile olsun harika bir motor.heralde 100 km den fazla yol yaptım bgun alışmak için.ilk vitesli deneyimimde olsa çok keyif aldım.ama bir tedirginlik var tabi oda zamanla ve eğitim aldıktan sonra gidecektir.şimdilik hareketlerim düşenerek ve temkinli oluyor.tabi birde ister istemez biraz kasılıyorsunuz yoğun trafikte.ama şimdilik bir sorunum yok kedi giibi gidiyor..şimdi hırsızlara karşı savaş vakti emniyet ve koruma zamanı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

BU sigortacılar çıldırmış olmalı 2000 lira diyor kaskoya..bu kadar da olmaz ya.!!!insanda biraz insaf olur:pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
onur aslan usta yok demiş ama sen beni ara sisibar işini yaptıracagız
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
motor arabaya nazaran çalınması daha kolay olduğu için kaskosu pahalıdır... onun yerine motora bi çanta al.. içine motor kilidini koy yanında taşı... mümkün olduğunca düzgün ve göz önünde işler yerlere parket.. eve geldiğinde ise sokakta bırakmamaya çalış derim.. zaten motorlar için kapalı alan lazım bi şekilde, önümüz kış...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
hayırlı olsun, nasipse bende bir gv almayı planlıyorum.. 2 ay sonra falan.. 0 alacağım.. umarım kazasız belasız mutlu birlikteliğini olur :)
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
2
Bir GV650 kullanıcısı olarak motoruna kocaman bir nazarlık yapmanı tavsiye ederim.
Motor gereğinden fazla ilgi çekiyor diyebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst