Sonunda bende Hyosung Gv 650 mi aldım :)

Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
Merhaba Arkadaşlar;


En sonunda bende motorumu değiştirdim.allahın izni ile pazartesi yada salı günü gibi elime geçmiş olacak motorum...bir süre trafikten uzakta kullanacağım alışmak için.birde eğitim alacağım.Ancak bu motorun bazı aksesuarlarını almak istiyorum ama bir bayi yada ucuz bir innternet sitesi hakkında bilgim yok.bu konuda bilgisi olanlar paylaşırsa çok sevinirim.şimdiden çok teşekürler
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
120
Hayırlı olsun arkadasım. Tekerin her zaman düz bassın. Bende hyo ya geçiş yapmayı düşünen birisiyim, kullanmaya başladıktan sonra izlenimlerini yazarsan memnun olurum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hayırlı olsun Allah kaza bela nasip etmesin.
GV650 atak bir motordur lütfen dikkatli kullan gaza gelme önceki motorundan sonra canavar gibi gelecek sana
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
Kısa sürede foto isteriz :flower:

Şimdiden Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ..

'' DİP NOT '' Trafikte sakin olmak lazım :))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Aksesuar olarak sissy bar, geniş ayaklık falan arıyorsan www.hyosungsource.com 'dan alabilirsin. Zaten buradan alıp satanlar hariç başka bir yerde bulamazsın orjinal aksesuarlarını. Yalnız bir kaç parça bir şey alacaksan hepsini toplayıp siparişini öyle vermeni tavsiye ederim. Çünkü kargo biraz fazla tutuyor ama siparişe ekleyeceğin ürünler kargo fiyatını katlamıyor sadece biraz artış oluyor.
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
öncelikle herkese teşekkür ederim...dikkatti hiç elden bırakmayacapım..sonuçta ne demişler Kontrolsüz güç güç değildir.. :) en kısa zamanda inşallah fotoğraf koyacağım..

Uğur Bilgili hayır motoru ilk sahibinden ikinci el aldım...inşallah önümüzdeki hafta başı işlemlerini tamamlayıp alıcam yeni motorumu :) ..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler. İlk almaya niyetlendiğim motor idi.




30. yıl için ürettikleri GV650SE özel edisyonlarını hala çok çekici bulurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
amin inşallah..kaza bela şer hebimizden uzak olsun...bu modele karşı benimde tutkum var uyumu görünüşü harika...insanın ruhunu okşayan bir şey bu..yorumsuz :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende çok istiyordum bu motordan ama enduroyu tadınca biraz vazgeçtim gibi oldu ama hala içimde kalmıştır.Merette pahalı arkadaş, şuan sıfırı 18.000 civarlarında olduğu için zamanında sıfır 13.000'e aldıkları motoru 2. el 10.000-12.000 TL arasında satıyorlar.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
hayırlı olsun motorla ilgili her konuda yardımcı olurum iyi makinmedir egitim ve alışmak için antreman yapman iyi olur .gelebilirsen GARAJ a buyur tanışalım tel 532 2124353
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
hayırlı olsun motorla ilgili her konuda yardımcı olurum iyi makinmedir egitim ve alışmak için antreman yapman iyi olur .gelebilirsen GARAJ a buyur tanışalım tel 532 2124353

Bu değerli arkadaşım bir tane ile yetinmeyip ikincisini aldı. Zaten Hyo nun her çıkan rengini alacağını ve kolleksiyon yapacağını söylemişti.
Yine bizim guruptan başka birkaç arkadaşımda da var. Sonunda bana da aldırtacaklar.

Kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileği ile. Hayırlı olsun. gv650i bu konuda uzman.
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
Bu değerli arkadaşım bir tane ile yetinmeyip ikincisini aldı. Zaten Hyo nun her çıkan rengini alacağını ve kolleksiyon yapacağını söylemişti.
Yine bizim guruptan başka birkaç arkadaşımda da var. Sonunda bana da aldırtacaklar.

Kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileği ile. Hayırlı olsun. gv650i bu konuda uzman.


Teşekkür ederim..çok estetik bir motor tüm iltifatları hakediyor gerçekten..allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah.. kaya abi ile ilgili yorumları zaten biliyorum..inşallah garaja gide gele motorumu daha iyi öğreneceğim..teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Bende çok istiyordum bu motordan ama enduroyu tadınca biraz vazgeçtim gibi oldu ama hala içimde kalmıştır.Merette pahalı arkadaş, şuan sıfırı 18.000 civarlarında olduğu için zamanında sıfır 13.000'e aldıkları motoru 2. el 10.000-12.000 TL arasında satıyorlar.

motor gerçekten güzel.baya araştırdım..kimseden olumsuz bir yorum duymadım...sonundada bu aşkı gerçeüe dönüştüreyim dedim..şimdi heyecan dorukta :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun..Kazasız sürüşler..
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
teşekkür ederim. şimdi hırsızlar için önlem almak adına araştırma yapıyorum :):):) işimiz var vallahi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst