sonunda asfaltlan kavuştuk birbirimize :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun kardeşim de.. bencede düşüp sürüklenmek heyecanlı bişi olsa gerek ciddiyim
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Geçmiş olsun Sametcim... Umarım bu son olur.. :rendeer:
Dikkat et kendine ve tabii ki yoldaki tehlikelere..
Tecrübe çok önemlidir ama asıl mesele tecrübe edinirken hayatta kalmak..
Bir an önce eğitimini almanı tavsiye ederim..
Ayrıca montun olmadığını duyduğuma üzüldüm.. :pale: Unutma her zaman tam koruma!!!
Kendine iyi bak; görüşmek üzere... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst