Geçmiş olsun Sametcim... Umarım bu son olur.. :rendeer:
Dikkat et kendine ve tabii ki yoldaki tehlikelere..
Tecrübe çok önemlidir ama asıl mesele tecrübe edinirken hayatta kalmak..
Bir an önce eğitimini almanı tavsiye ederim..
Ayrıca montun olmadığını duyduğuma üzüldüm..

ale: Unutma her zaman tam koruma!!!
Kendine iyi bak; görüşmek üzere... :bounce: