Sonunda aLdım..

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel motor CBF150. Güle güle bin.. Uzun yollar gidin beraber.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
"gırmızı motor aldın mı? layn ne kadar zevksizsin layn.başka rengini bulamadın mı layn. neyse kaça aldıysan ucuza almışsın hayırlı olsun."
yavaş koçum yavaş gaşıkları gıracayn:D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hayırlı uğurlu olsun. kırmızı moturda güzel takma gafana:queen:. Allah kaza bela wermeye.
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
Güzel motor CBF150. Güle güle bin.. Uzun yollar gidin beraber.

tesekkürLer saoLasın..

hayırlı olsun güzel seçim yapmışsınız fiyatı nekadar?

waLLa peşşin param yoktu 24 ay takside girdim 217*24 pofff nasıL bitecek..

hayırlı olsunnnn
tesekkürLer saoLasın..

hayırlı olsun...

sorununa gelince :queen::queen::queen::queen:

saka maka waLLa bekar kaLdık..

"gırmızı motor aldın mı? layn ne kadar zevksizsin layn.başka rengini bulamadın mı layn. neyse kaça aldıysan ucuza almışsın hayırlı olsun."
yavaş koçum yavaş gaşıkları gıracayn:D

tesekkürLer saoLasın..

hayırlı uğurlu olsun. kırmızı moturda güzel takma gafana:queen:. Allah kaza bela wermeye.

saoL aLLah razı oLSun.. cümLemize..

hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullan

saoL kardes...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin de taksit biter bende 24 aylık almıstım 9 ayı kaldı bi şekil geciyo...
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin de taksit biter bende 24 aylık almıstım 9 ayı kaldı bi şekil geciyo...

saoLasın Kardes daha önce mondiaL 150 zat vardı km de 180 yakıyodu ortaLama, 150 cbf 98 civarında yakıo ufak bi hesapLa zat için aLdıgım benzin parası iLe hondanın taksidini cıkarıyorum..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hayırlı olsun güle güle kullan. allah kaza bela vermesin :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
97
Hayırlı olsun doğru tercih yapmışsın cbf150 almakla allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
hayırlısı olsun çalışır ödersin taksitleri zor gelebilir ama üzrine binip 2 tur atınca ödediğin taksitleri unutturur :) kazasız belasız iyigünlerde kullanmanı dilerim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun ; ÇiN malı ile baya bir fark olduğunu şimdi daha iyi anlıyorsundur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst