hayırlı olsun.darısı başıma ama çok pahalı daha ucuz bişeyler lazım bana
Hayırlı uğurlu olsun,üstünüzde eskisin
Konuyu moto sohbet ten olması gereken yere,yani taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere dikkatli olursanız sevinirim.
maşallah neyi varmışta o montun 600'lira ediyomuş onu anlamadım...bu konuda biraz detaylı bilgi verebilirmisin dostum...alpinestars montları bile 400 ytl civarı iken...:silent:
bu arada nede olsa almışsın hayırlı olsun...
Bende motor aldın sandım yahu :mrgreen: Hayırlı uğurlu olsun..Amma çok pahalıymış....
motor var yav ama ileride 600 rr olacak inşallah
hayırlı olsun.darısı başıma ama çok pahalı daha ucuz bişeyler lazım bana