sonunda aldım

Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
70
uzun süre aklımda olan dainese marka montuma kavuştum çok kullanışlı bi o kadarda pahalı 600 ytl civarı :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
güle güle kullan üstünde paralansın:cat:

eskiler böyle derdi yeni bir giysi aldığımızda
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun.darısı başıma ama çok pahalı daha ucuz bişeyler lazım bana
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel mont.. banada lazım bitane ama bu kadarına gücüm yetmez.. güle güle kullan
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
21
hayırlı olsun arkaş güle güle kullan dört mevsimlik herhalde bu kadar pahalı olduğuna göre
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende motor aldın sandım yahu :mrgreen: Hayırlı uğurlu olsun.. :) Amma çok pahalıymış....
Konu yanlış yerde, "Taziye-tebrik-kutlamalar" da olacak... :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gule gule kullan dostum.ya arklar gyzem 21. soru cvbını arıyorum tılk oldum varmı bılen konumuz degıl ama ıdare edın? :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,üstünüzde eskisin :)

Konuyu moto sohbet ten olması gereken yere,yani taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere dikkatli olursanız sevinirim.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
maşallah neyi varmışta o montun 600'lira ediyomuş onu anlamadım...bu konuda biraz detaylı bilgi verebilirmisin dostum...alpinestars montları bile 400 ytl civarı iken...:silent:

bu arada nede olsa almışsın hayırlı olsun...
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
70
Hayırlı uğurlu olsun,üstünüzde eskisin :)

Konuyu moto sohbet ten olması gereken yere,yani taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.Bir daha ki sefere dikkatli olursanız sevinirim.

bir daha olmaz sitede fazla konu açmadığımdan bazen böyle durumlar oluyor tabi

maşallah neyi varmışta o montun 600'lira ediyomuş onu anlamadım...bu konuda biraz detaylı bilgi verebilirmisin dostum...alpinestars montları bile 400 ytl civarı iken...:silent:

bu arada nede olsa almışsın hayırlı olsun...

4 mevsimlik mont bunun dışında fazlası yok eksiği var sırt korumalığı yok ama diznynı ve renkleri motoruma uygun olduğu için tercih ettim

Bende motor aldın sandım yahu :mrgreen: Hayırlı uğurlu olsun.. :) Amma çok pahalıymış....
motor var yav ama ileride 600 rr olacak inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tekstil bir mont için aşırı pahalı... Güle güle kullan diyeyim...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
HaYıRLı UĞurLu olsun :) Bi tane daha alırsın inşşşşş :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst