Sonunda aldım :) Yeni motosikletim Salcano Wolf

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Sağlasın Tahsin kardeş. Elim Anahtar tutar çok şükür. Ankara'da 7-8 yıl Şahin kullandım.. :queen:
Baba ve amca mesleği demir doğrama olunca biraz tamir işleriyle haşır neşirliğim var. şimdi yeni aldım hemen girişmeyeyim dedim. 1-2 kez bakım için servise gideyim sonrası ağır bi sıkıntı olmadığı sürece bakım ve tamirat işlerini kendim hallederim..

Tabi değerli forum üyesi arkadaşlarımın fikirlerini ve önerilerini almak kayfı ile..:cherry:

insanın kendi işini kendi yapması gibisi yok. a noktasından b noktasına gitmenin en ucuz yolu motosiklet.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
insanın kendi işini kendi yapması gibisi yok. a noktasından b noktasına gitmenin en ucuz yolu motosiklet.

Motor koruma demirini aldım.. Sizlerin aldığı demirden alıcaktım fakat.. Satıcı firma sahibi Motorcu Dostu Hüseyin Bey.. Baba koruma dediği koruma demirini almamı istedi.. Uyarısını dikkate aldım.. (görüldüğü üzere öğüt ve önerileri dinleyen biisiyim.)Evde gereli alet edavat olduğu için montajınıda kendim yaptım.. Bugün Akyurt ta bir işim vardı. 31 km mesafe.. Motorun rodajını tamamlamak ve motosiklet hevesimi bi nebze olsun hafiletebilmek adına çıktım yola... Bi ara yolun kenarına motosikleti çekip bir iki kare fotoğraf çektim.. Koruma demiri için ayrıca daha net fotoğraflarda eklerim..





---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin kardeşim.
Teşekkür ettim.

Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan...Diğer davranışların için de tebrik ederim, umarım başkalarına da örnek olursun...
Teşekkür ettim. Forum üyelerinin takdirini kazanmakta güzel bişeymiş..
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
Hayırlı uğurlu olsun Salih abi, seni biliyorum forumda çok dolaştın çok araştırdın. Ekipmanından motoruna, demirinden kilidine en güzel tercihleri yapmışsın Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hayırlı uğurlu olsun Salih abi, seni biliyorum forumda çok dolaştın çok araştırdın. Ekipmanından motoruna, demirinden kilidine en güzel tercihleri yapmışsın Allah kaza bela vermesin :)

Teşekkür ettim. Allah razı olsun kardeşim.

Araştırmadan, bilmeden bişey yapmayı, almayı sevmeyen bir yapım var. İllaki inceler, karşılaştırır, bilenlere mutlaka danışırım. Bunu faydasını hep gördüm.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben bu koruma demirlerini daha çok beğeniyorum.

Diğerleri sıkışık trafikte yanlardan kaçarken alt köşeleri kaldırıma sürtüyor sonra birdaha uzunca bi süre takılır düşürür korkusuyla kaldırıma yaklaşmaya korkuyorsun...

Yan çıkıntılar nekadar yüksek okadar iyi bence Hüseyin Bey doğru yönlendirmiş :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ben bu koruma demirlerini daha çok beğeniyorum.

Diğerleri sıkışık trafikte yanlardan kaçarken alt köşeleri kaldırıma sürtüyor sonra birdaha uzunca bi süre takılır düşürür korkusuyla kaldırıma yaklaşmaya korkuyorsun...

Yan çıkıntılar nekadar yüksek okadar iyi bence Hüseyin Bey doğru yönlendirmiş :)

Şekli benimde hoşuma gidiyor. Demir kalınlığı ve kaynağı ve koruma kabiliyeti de yüksek.. Tek sıkıntım motosikleti park etmek için koyacağım yerin kapısı 65-67 cm iken bu koruma demirinin genişliği 70 cm. :(

hayırlı ugurlu olsun

Teşekkür ettim.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
topraam çok güzel yapmışın. hayırlı uğurlu olsun.. konu da güzel olmuş ha :)

sanatoryum bağlum civarında oturuyorsun sanırım..


2 tane lastiğe 40 tl isteyen lastikciye keske verseydin parasını. 2 lastik değişime bu kadar istenirmi yahu..koca arabanın 4 lastiğine 40 tl veriyoruz.zayıp yaa. bide utanmadan sökülen lastikleri almış. ayıp yahu valla

neyse Allah kaza bela vermesin. güle güle bin
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Tekerin düz bassın, takım taklavatıda hazırlamışsın hayırlı sürüşler dilerim :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
topraam çok güzel yapmışın. hayırlı uğurlu olsun.. konu da güzel olmuş ha :)

sanatoryum bağlum civarında oturuyorsun sanırım..


2 tane lastiğe 40 tl isteyen lastikciye keske verseydin parasını. 2 lastik değişime bu kadar istenirmi yahu..koca arabanın 4 lastiğine 40 tl veriyoruz.zayıp yaa. bide utanmadan sökülen lastikleri almış. ayıp yahu valla

neyse Allah kaza bela vermesin. güle güle bin

Sağolasın topraamm :) Allah razı olsun..Maşallah mekanı hemen bildin..Atapark tarafına daha yakınım..

Lastikleri kendime yük yapmamak adına verdim.. Aslında adama 40 ı verip lastikleri bi kuryeye hediye edeyim dedim ama.. işe yaramaz lastik bence..Bişey falan olur vicdan azabı çekerim.. gerek yok.. gözden çıkarmıştım zaten..sorun değil benim için.. ne yaparsa yapsın..


Tekerin düz bassın, takım taklavatıda hazırlamışsın hayırlı sürüşler dilerim :)

Teşekkür ettim. Takım taklacak eksiksiz olmalı.. pek bi severim kendimi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst