kardeş hayırlı uğurlu olsun allah kazabela vermesin maşallah ,
antalyadan kenan ben kardeş sekizinci ay da bende alıyom aynı makineden ,süper bisecim tebrikler ,makine oldukca etkileyici ,çok makine biliyom aslında hondacıyım ama bu aleti görür görmez oha dedim ,antalyadaki suziki bayii inde ki arkadaş bilir redbull cu desen tanır dükkana girergirmez nasıl tepki verdimi hergünde uğruyom inşallah bi aksilik olmazda alacam makineyi , hatta alınca bi clup kurarız gsr 600 diye neyse hayırlı olsun maşallah