Sonunda Alabildim(Suzuki GSR600)

Katılım
1 Tem 2004
Mesajlar
59
Herkese çok teşekkürler...

Motosikletle ilgili ek bir bilgi hatayı affeden ve yol tutuşunu bugün bana ciddi bir biçimde ispatlamış bir makina...
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hayırlı uğurlu olsun allah kazabela vermesin maşallah ,
antalyadan kenan ben kardeş sekizinci ay da bende alıyom aynı makineden ,süper bisecim tebrikler ,makine oldukca etkileyici ,çok makine biliyom aslında hondacıyım ama bu aleti görür görmez oha dedim ,antalyadaki suziki bayii inde ki arkadaş bilir redbull cu desen tanır dükkana girergirmez nasıl tepki verdimi hergünde uğruyom inşallah bi aksilik olmazda alacam makineyi , hatta alınca bi clup kurarız gsr 600 diye neyse hayırlı olsun maşallah
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
Allah:salut: kazadan:salut: beladan:salut: korusun:salut:
Allah:salut: bizede :salut: nasip etsin:salut:
güle güle kullan:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
3
kardesım allah kaza bela vermesın ıyı gunlerde kullan behc parkta gorusuruz ınsallah allahım banada nasıp etsın boyle bır seytanı:mrgreen: cınar kendıne ıyı bak bye
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
allah kazadan beladan sakınsın.
iyi günlerde kulanırsın inşallah.çok güzel bir makina, iyi bir seçim.
tebrik ederim...
darısı başımızaaa, amiinnn... :cat: :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
hayırlı ugurlu olsun allah olmayanlarada nasıp eylesın darısı basımıza gule gule kullan allah kazadan beladan korusun
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin güle güle kullan :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
14
kardeş hayırlı uğurlu olsun allah kazabela vermesin maşallah ,
antalyadan kenan ben kardeş sekizinci ay da bende alıyom aynı makineden ,süper bisecim tebrikler ,makine oldukca etkileyici ,çok makine biliyom aslında hondacıyım ama bu aleti görür görmez oha dedim ,antalyadaki suziki bayii inde ki arkadaş bilir redbull cu desen tanır dükkana girergirmez nasıl tepki verdimi hergünde uğruyom inşallah bi aksilik olmazda alacam makineyi , hatta alınca bi clup kurarız gsr 600 diye neyse hayırlı olsun maşallah

Hani ne oldu klüp işi.:)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı uğurlu olsun güzel seçim,TR de alınabilecek en yakışıklı en karizmatik naked bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst