Sonumuz ne olacak!

Katılım
5 Eki 2019
Mesajlar
78
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.

Problem şu ki, yazdiginiz argumanlarin sacmaligi o derecede ki, insanlar da sizin onlarla alay gectiginizi, hatta aptal yerine koymaya calistiginizi duşunerek benzer bir alaycı üslupla tepki vermekteler.

O kadar yazmaniza da gerek yoktu. "dij guj" deseniz anlardik olayi tum derinligiyle. Zaten derinligi de o kadar. Saygilar.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Ben burada tamamen iktidarı savunmuyorum bu yönetimin çokça yanlışı da oldu hatta bir hak yedilerse zehir zıkkım olsun geçmesin hiçbirinin boğazından fakat kimse şunu unutmasın; bizim ülkemiz 3 tarafı deniz 4 tarafı düşman olan bir ülke. Dış devletleri bir yandan ekonomik savaşı öbür yandan, terör örgütleri bi, hain fetösü bir yandan çokça zorlukla mücade etmiş ve etmeye devam eden, buna rağmen kalkınmakla uğraşan bir ülke. Yanlışları elbette var lakin daha yeni darbe atlattık ki şimdide virüs belası. Şunu da unutmayın ki övünülen hiçbir batı ülkesi şu virüs belasında bir Türkiye olamamış Türkiye kadar milletine değer vermemiştir. Rica ediyorum bunları göz önüne alarak eleştiri yapın.

Ne demek hak yedilerse? Sanki kimin ne yediği alenen ortada değilmiş gibi... Merkez bakasının ihtiyaç akçesini dış güçler mi yedi? Deprem vergilerini dış güçler mi yedi? İşsizlik fonunu dış güçler mi yedi? 2002'den 2013'e kadar fetöyü devlet kademelerine dış güçler mi yerleştirdi? 2001'den 2010'lu yıllara kadar ülkeye dışarıdan gelen sıcak paraları fabrikalar yapmak, teknoloji kasmak yerine inşata yönlendirip betona gömenler de mi dış güçler?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ayakkabı kutuları zamanında bir tipsiz müteahhit vardı. Bu milletin anasını seveceğiz diyen. Sadece muhaliflerin değil, yandaşlarınkinide sevdi.

Hep beraber yedikleri boğazlarında mı kaldı? Onları kusup, daha iyilerini yediler. Sende ekmek, peynir ve çay ile yaşamaya çalış.
 
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
131
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.

bak yukarıda yazılanlara doymadıysan biraz da ben birşeyler yazayım istersen :) bence hiç bu toplara girme kardeşim. bu forumda kimse sana neden o partiyi destekliyorsun neden o görüştesin demez. ama sen böyle şeyler söylersen sana öyle şeyler söylenir ki yukarıda benim de belirttiğim gibi ayna karşısına geçip varoluşsal sancılar çekersin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Onu da kabul ederler. Ne olacak ki? Utanmalarını veya sıkılmalarını gerektiren bir konu yokki!?. Sanıyorlar bir bizim haklarımıza atlıyorlar. Halen farkedemediler bu teknede beraberiz.

Kızıldeniz ikiye bölününce bir lütuf ver die saldırdı firavun. Deniz tekrar kapandığında ise ben hata ettim dedi.

Bizim hikayemize uyarlanırsa; Kızıldeniz’i önce ikiye böldüler sonra parsel parsel sattılar var. Yiyecek balık bulamayınca hata ettiklerini bir bir anladılar ama bundan sonrası açlık :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.

Boşuna çeneni yorma,insanlar sadece görmek istediğini görür,görmek istemediğini görmez, bırak kendileri çalıp kendileri oynuyorlar,relaks ol biraz, sen istikametinden şaşma ! Buradaki konu motosiklet olmalı ,nitekim de öyle ama olay farklı yere gitmiş,siyaset insanları ötekileştirir, herkes özgürdür istediği motora biner ,çaktın köfteyi demi :) Eskişehir den selamlar👍
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Boşuna çeneni yorma,insanlar sadece görmek istediğini görür,görmek istemediğini görmez, bırak kendileri çalıp kendileri oynuyorlar,relaks ol biraz, sen istikametinden şaşma ! Eskişehir den selamlar

Aynı gemide olmasak "ne haliniz varsa görün" derdim ama maalesef aynı gemideyiz!!!

Her ay çılgın gibi zamlar geliyor ama siz istikametinizden şaşmayın hocam. Saygılar.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.

Aynı gemide olmasak "ne haliniz varsa görün" derdim ama maalesef aynı gemideyiz!!!

Her ay çılgın gibi zamlar geliyor ama siz istikametinizden şaşmayın hocam. Saygılar.

Bu sene gezemesekte ,seneye gezeriz😊
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Bence hakettiğimizi yaşıyoruz ve hakettiğimizi yaşayacağız gidişat ortada.

Yönetenler küçük menfaatler peşinde ,çok basit bir örnek adamın teki millet can derdinde iken çardak-şömine peşinde (seneye gezeriz) , Thy'de kadrolaşma tam gaz devam , dün kamu sigorta şirketleri varlık fonuna devredildi (pek azı nakit çoğu borç ile muhtemelen "dış mihraklara" teminat gösterilip borç alınacak ödenemezse ki ödenemeyecek (muhtemelen Çin-Afrika'daki sonuç ortada), bireyselde muhtemel çok iyi arkadaşlarda (kimi son yıllardaki haketmediğimz zenginleşme , kimi geçmişte türban zulmü gördük diye , kimi genele uyup) bunları savunacak.(bunlar buz dağının ve talanın çok basit nokta ucu kadar örnekleri)

Geri ödeme hatta kusma zamanı geldi , hakettiğimizi yaşayacağız.
 
Katılım
28 Haz 2018
Mesajlar
138
Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.

Sık mücadele derken dış mihraklar ile değil mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sene gezemesekte ,seneye gezeriz😊

Hemen ihtimalini hesaplayalım:

Screenshot-20200424-011541-Samsung-Internet.jpg


Son on senede TL'nin dolar karşısındaki değerini, grafikleri ve rakamları yorumlama konusunda herkes mutehassıs değil tabii ki, ancak ihtimalin oldukça düşük olduğunu anlıyoruz grafikten, amiyane tabirle "nah gezersiniz" ifadesiyle de özetlenebilir durum.

Ama haksız kazanç sağlayan AK gençlik sınıfına ait iseniz maddi sorun olmayabilir tabii ki. Ancak yine de durumun sizin için de endişe verici olduğunu anlamak zor olmasa gerek. Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
13
Aman siyasete girmeyelim. Girmeyelim ki her gün televizyonlarda gördüğümüz beyefendiler! sırça köşklerinden hepimize girmeye devam etsin değil mi? Adam yazmış herkes istediğini görüyor, görmüyor ki kardeşim, kızı kanser olmadan sağlık sisteminin sorunlu olduğunu, oğlu okula başlamadan eğitimin çöp olduğunu görmüyor. Ekonomiye girmiyorum bile. Muhtemelen siyasete girmeden de toz kondurulmayan, elestirilemeyen politikacıların da sandıkları kadar temiz olmadigini görmeyecek. Bu ülkenin sorunu bence terör, dış güçler filan değil millet aleyhine atılmış her adımı bir şekilde tolere eden apolitiklerdir. Yorumları okuyorum, yorumlardan bağımsız birşeyler okuyorum bu ülkede trolluk yapıp kafaya takmadan yasayabilenler dışında gördüğüm tanıdığım herkes mutsuz ama birileri çıkıp hala masal anlatabiliyor. Gerçekten çok ilginç.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
umarım sonumuz daha da kötü olur, bana kızacaksınız ama bu millet aç kalmadıkça uslanmayacak, tabi böyle olunca kurunun yanında yaş da yanıyor.

ekonomik durumlardan dolayı motosikletimi sattım bisiklet ile devam edeceğim yoluma
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İktidarın arkasındayız. Sıfır düşman deyip sıfır dosta da dönse bu milleti en iyi bu iktidar yönetir, öyle de yapıyor zaten.
Dış güçler yetiyor, bir de iç güçlük yapmayın.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Bir dediğin de bir dediğini tutsun be. Sen her ne isen, seçmenin de aynısı. Komple lacivert.


 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Hemen ihtimalini hesaplayalım:

https://i.postimg.cc/VvJmg7qt/Screenshot-20200424-011541-Samsung-Internet.jpg

Son on senede TL'nin dolar karşısındaki değerini, grafikleri ve rakamları yorumlama konusunda herkes mutehassıs değil tabii ki, ancak ihtimalin oldukça düşük olduğunu anlıyoruz grafikten, amiyane tabirle "nah gezersiniz" ifadesiyle de özetlenebilir durum.

Ama haksız kazanç sağlayan AK gençlik sınıfına ait iseniz maddi sorun olmayabilir tabii ki. Ancak yine de durumun sizin için de endişe verici olduğunu anlamak zor olmasa gerek. Saygılar.

Ben geziyorum zaman buldukça,yılda 30 gün iznim var, öyle dediğin gibi de AK gençlikte değilim, çok lüx gezmesemde kendimce geziyorum diyelim,ama dediğim gibi sanırım siz de görmek istediğini gören, istemediğini görmeyenlerdensiniz , siyaset yaparak anca kendinizi kandırırsınız ,ben kamuda çalışan biriyim,imkanlarım çerçevesinde geziyorum sadece, öyle maddi olarak beni zorlayaca hiç bir işede girmem,ortam düzelirse bu yaz 4 motor Karadeniz'e gezmeye gideceğiz,olurda gidersek sizde buradan resimlerime bakarsınız,siyaseti boşverin HAYAT GEZİNCE GÜZEL, Eskişehir den selamlar 🖐️
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst