Saygı çerçevesinde içerisinde eleştirilere herkes açık ama bu alaycı üsluplarla ancak çirkinleşiyorsunuz. Yapılmış yanlışları kabul ediyoruz. Ekonominin halini de biliyoruz. Farklı bir algı yaratmanın lüzumu yok. Benim anlatmak istediklerim çok açık. Yapılmış yanlışlar dışında Türkiye hiçbir dönemde olmadığı kadar sık bir mücadelenin içinde bunu göz önünde bulundurmak gerekiyor.