boşuna rica etme. ben değil pm ile gelmesini bu mesajların gelmesinin bile saçma ve abes olduğunu çok söyledim zamanında. hadi yine de gelecek derseniz herkesin gördüğü aleni bir ortamda niye geliyor bunlar? bize "üyeler olarak gereksiz ve geneli ilgilendirmeyen konuları pm'den halledin" diyen yönetim, niye "ele verir talkını, kendi yutar salkımı" hesabı bu soruları pm'den sormuyor da açıktan soruyor? yaptığınız uygulamanın saçmalığının farkında mısınız? değilseniz nasıl fark edeceksiniz diye çok sordum.
ama noldu dersiniz? bu "fazla üyelik bildirisi" bildiri yapılan kişiye özeldir, "bu topice sadece ismi geçen kişi açıklama yazabilir, başka üyelrin mesaj yazması yasaktır" diye (ben mesaj yazmayacaksam niye görüyorum bu topici, ya da benim cevaplama butonum niye bu başlıkta aktif o zaman diye de sorası geliyor insanın) ceza puanı aldım.
bak yine puan hanemize ekleyecekler bir şeyler. neyse artık olsun, puan yiğidin kamçısıdır...