Sonbaharin son günleri (GAZİANTEP MT)

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Yaklaşik 1 aydır yapamıyorduk gezi havanın güzel olmasını fırsat bildik düştük yollara altı kafadar güzel bir hafta sonu gecirdik hava soguk olsada .....:queen::queen:

buluşma yeri.

11001ef1.jpg


esra ve suna

12001nf0.jpg


13001pb9.jpg



günün çifti esra gökhan (salton)

14001no1.jpg


imkansiz 27

16001zg1.jpg


karakabirli nasılda masun duruyor degilmi :queen::queen::queen:Aslında ::evil::::evil::

15001kz9.jpg


kuşları ürküden o romantık havayı bozan şey uçak:farao::farao:

17001lu8.jpg


18001lh3.jpg


buda bizim suna kendisi tam bir deli:p:p:p:p

110001of0.jpg


burdan ayrılma vaktı hava alanı yakın oldugu için uçak sesi fazla gelmeye başladı hem acıktık balık yemeye nıyet ettık ama olmadı

111001ck4.jpg


112001mb3.jpg


113001dh1.jpg


114001wl5.jpg


115001tn7.jpg


Ve Artık Gün Batıyor Manzara Süper

116001bi1.jpg


Bunlar nereye bakıyor.

117001py3.jpg


Ve işte Tatlı su motorcuları

118001qh8.jpg


119001xf8.jpg


Balığı bulamayan MT Ateş yakmak için odun topluyor

120001ob2.jpg




121001jz5.jpg


Yemek Boyunca Bize eşlik eden ve sonra karınları doyunca terk eden sevimli yaratıklar

123001pf0.jpg

122001nf1.jpg


MT yemek hazırlığı yapıyor Menü Sucuk, Biber, Domates

124001cj9.jpg


Suna, Gökhan,(SaLToN) Esra (Karakabirli)

125001ko1.jpg


Herzamanki Gibi Karizmaa :p

126001pw4.jpg


Buda Günün Mutlu Fotoğrafı

127001xo3.jpg


Hem Sucuklar Bişiyor Hemde Isınıyoruz.

128001pl5.jpg

129001pv1.jpg


Allah kimseyi aç bırakmasın

131001lg1.jpg

130001da5.jpg


Gece hava baya soğudu ve ateş tekrar yakıldı

132001sy4.jpg


Demir Atlarımız Bizi bekliyor.

133001di4.jpg




BİR SONRAKİ GEZİDE BULUŞMAK ÜZERE
Gaziantep M.T'den sevgilerle:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
nassip kısmet keşke ben de gelebilseydim
yada gelmemekle iyi etmiş te olabilirim
çünkü tek başına bu gezi çekilmezmiş
neyse sağlık mağlık olsun
fotolar güzel ama...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar çok guzel bi gezi yapmışsınız tebrikler ancak hazırlıksız gittiginiz her halinizden belli oluyor :p:p:p sucukları ağaç dallarına saplamanızdan belli oluyor hehehe:cat::cat: afiyet olsun...

görüşmek üzre...:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
harika bir gezi oldu gercektende baya eylendık ıste bunlarde benden


işte bu da ben

photo0074ua2.jpg
[/URL][/IMG]

photo0081en8.jpg
[/URL][/IMG]



yanı arkadaslar gercekten guzel oldu katılan arkadaslara tskr ederım ınsallah bu gezılerın devamını yaparız tabı daha gece saat 20:00 dan sonra hayalı abıde bıze katıldı ve 23:00 kadar kendısıyle sohbet etme fırsatı bulduk tskrler hayalı abı tskrlr arkadaslar
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tekerinize, yüreğinize sağlık. Güzel gezmişsiniz bayağıda eğlenmişsiniz. devamını dilerim.... Sivastan selamlar...
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
gaziantep(mt) çok güzel gezi olmuş sonbahar bi başka güzel oluyorr :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tebrikler..Güzel gezi...Ama artçı ablalarımızda kask yok.... Benmi öyle gördüm?....
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
abi yani seninde gözünden birşey kaçmıyor ha helal olsun:) 2 km lik yemek yeme alanına gitmek için yola çıktığımızda fotoğraf çekmek için kaskı takmadı. Tüm gezi boyunca kask kafalarındaydı :) Benim gibi otoriter birisi var başlarında kask sız olurmu :) Sevgiler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee iş foto çekme anında belli oluyor zaten...... :p Aman diyim kasksız artçı almayın....

Resimler güzel.... Devamını dilerim....:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
wayyy süprüz bumuydu arkadaşlar lan var ya kıskandırdınız beni kaa:D kask işine gelince kendileri takar abi kadın ikinci plandadır bunlar moço maçoo.:mrgreen::mrgreen:
çan çin çon gökhanço senin kız arkadasınında gözleri çekik lan noluyoruz artık itiraf et istersen heheheeee:):):cherry::queen:

15001kz9.jpg


çok güzel olmus iyi eğlendiğinizden eminim en kötü gününüz böyle olsun
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Yaklaşik 1 aydır yapamıyorduk gezi havanın güzel olmasını fırsat bildik düştük yollara altı kafadar güzel bir hafta sonu gecirdik hava soguk olsada .....:queen::queen:

130001da5.jpg


BİR SONRAKİ GEZİDE BULUŞMAK ÜZERE
Gaziantep M.T'den sevgilerle:rendeer::rendeer::rendeer:

muahahahuhauha helal valla hep yapmak isteğim şey.
Gerçekten çok güzel gezi yapmışsınız:cat::cat:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
gaziantep mt çok büyük alkış:bounce:süpersiniz.Ellerinize yüreginize saglık.Ben gelemedigim için çok üzgünüm ama olsun siz çok eglenmişsiniz.bir daha ki geziye görüşmek üzere kucak dolusu sevgiler ve selamlar:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
Tebrikler..Güzel gezi...Ama artçı ablalarımızda kask yok.... Benmi öyle gördüm?....

alp kardesım herkeste kask var kasksız zaten artcı almayız sadece suna arkadasımız foto cektırmek ıcın kaskı cıkardı yanı gokan arkadasımızın dedıgı gıbı 2 klm bır yol du

wayyy süprüz bumuydu arkadaşlar lan var ya kıskandırdınız beni kaa:D kask işine gelince kendileri takar abi kadın ikinci plandadır bunlar moço maçoo.:mrgreen::mrgreen:
çan çin çon gökhanço senin kız arkadasınında gözleri çekik lan noluyoruz artık itiraf et istersen heheheeee:):):cherry::queen:

resıt kardesım bız bayanları kendımızden daha cok dusunuyoruz dıkkat edersen kasklar 6 tane saymayı bılmıyorsun heralde:):):):) hı unutmadan gokana fazla takılma ıntıkamı koto olur vallahı
 
Son düzenleme:
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abicim paylaşım için teşekkür ediyorum, çok güzel ve çok keyifli bir gezi olmuş, Rabbim birlik beraberliğinizi hiç bir zaman bozdurtmasın, Gaziantep MT nin dosluğuna, birlik ve beraberliğine imrenerek bakıyorum.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
En sevmediğim hava tipidir, içim kararır. O yüzden bu tarz aktiviteler yapmak çok yararlıdır... :) Yanlız acıktım.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst