- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar malum bu günden itibaren yollardaçok fazla yaprak olmaya başladı. Unutmayınki yerde üzerinde fren yaptığınız her cisim kayacağı gibi yapraklarda büyük oranda frenlemenizi yapamamanıza neden olur. Ön lastik ağırlıklı fren yapmayı tercih eden kişilerin bu dönemlerde çok dikkatli olması daha büyük önem taşımaktadır.
Lütfen yapraklı yollarda hız yapmayalım. Unutmayınki kaporta biziz
Lütfen yapraklı yollarda hız yapmayalım. Unutmayınki kaporta biziz